جمعه ۲۷ مهر ۱۴۰۳ , 18 October 2024

تاریخ انتشار : ۰۶ اردیبهشت ۹۷
ساعت انتشار : ۹:۰۶ ق.ظ
چاپ مطلب

رضاخان چه خدماتی داشته است / ماجرای هدیه آرارات به ترکیه و سرچشمه هیرمند به افغانستان

سلبریتی بیسواد به رضاخان لقب «پدر ایران» می‌دهد. او چطور پدر غیرتمند ایران بوده که در جنگ جهانی دو ساعت هم مقاومت نکرد و کشور را فوراً تقدیم بیگانه کرد؟!

به گزارش ماسال نیوز، مدیر کانال قروقاطی نوشت: یک سلبریتی کم سواد، رضاشاه را منشأ خدمات ارزنده دانسته است!

وقتی می‌گوییم سلبریتی‌ها چرا در همه چیز دخالت می‌کنند و نظر می‌دهند جواب می‌دهند که «ما به خاطر مشکلات مردم در مسائل دخالت می‌کنیم و درد مردم را میگیم»!!

واقعاً درد مردم پیدا شدن یا نشدن مومیایی یا جسد مجهول الهویه است یا فقر، بیکاری و اقتصاد و تولید ملی؟!

سلبریتی های خودشیفته یک روز به کمپین «سگ فحش نیست می‌پیوندند، روز دیگر برای اغتشاشگران خیابان پاسداران دلسوزی می‌کنند و به مدافعان امنیت و حرم توهین می‌کنند! روز انتخابات، هواداران را تشویق به رأی دادن به افراد خاص می‌کنند و بعد از چندماه اظهار پشیمانی می‌کنند!

سلبریتی ها تا حالا درباره مسائل اجتماعی، پزشکی، اقتصادی، فرهنگی، دینی و سیاسی نظر می‌دادند و توهم «کارشناس بودن» داشتند ولی اخیراً در مسائل تاریخی هم نظر می‌دهند!! سؤال ما این است آیا شما در تاریخ هم تخصص دارید؟! آیا کاری در جهان هست که شما در آن تخصص نداشته باشید؟! آیا بهانه‌ی نظر دادن در تاریخ هم معیشت مردم است یا دیده شدن یا جمع کردن فالوئر؟

سلبریتی که رضاشاه دیکتاتور قاتل و دست نشانده انگلیس را منشأ خدمات می‌داند قطعاً از الفبای تاریخ بی اطلاع است.

رضاشاهی که با کودتای انگلیسی به قدرت رسید، بیش از ۲۵ هزار نفر را به دلایل سیاسی به قتل رساند، خاک ایران را به همسایه‌ها هدیه داد مانند هدیه دادن آرارات به ترکیه و سرچشمه‌ی هیرمند به افغانستان و دادن حق آب در اروند رود به عراق … (+)

رضاشاهی که نزدیکان خودش مانند تیمورتاش را یا کشت یا زندانی کرد (+)… مردی که برای کشتن مخالفانش نیاز به دلیل و بهانه نداشت، اطرافیانش را با چوب دستی کتک می‌زد؛ رضاشاهی که مخالفانش را به پزشک احمدی می‌سپرد تا با آمپول هوا کشته شوند(+)!

سلبریتی بیسواد به رضاخان لقب «پدر ایران» می‌دهد. او چطور پدر غیرتمند ایران بوده که در جنگ جهانی دو ساعت هم مقاومت نکرد و کشور را فوراً تقدیم بیگانه کرد؟! (+)
باید بگوییم پدری که پدر مردم را درآورد!

سلبریتی بی سواد! دستکم نظرات مرحوم دکتر مصدق درباره خیانت رضا خان به میهن را بخوان و بعد از او تعریف کن!

نگذرایم دیگران به جای ما فکر کنند!

 


يک ديدگاه

  1. من گفت:

    الان اصلا اینجوری نیست!!!!!!!!!!!!