چهارشنبه ۰۲ آبان ۱۴۰۳ , 23 October 2024

تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۹۷
ساعت انتشار : ۱:۳۵ ب.ظ
چاپ مطلب

مرکز پروش ماهی قزل‌آلای دران شاندرمن به روایت تصویری

مرکز تولید ماهی قرل آلای روستای دران شاندرمن فعالیت خود را از سال 91 با استفاده از تسهیلات اقتصاد مقاومتی با همکاری بسیج سازندگی سپاه ناحیه ماسال آغاز کرد.

به گزارش ماسال نیوز؛  مرکز تولید ماهی قرل آلای روستای دران شاندرمن فعالیت خود را از سال ۹۱ با استفاده از تسهیلات اقتصاد مقاومتی با همکاری بسیج سازندگی سپاه ناحیه ماسال آغاز کرد و همچنان فعال بوده و یک مرکز فروش مستقیم با عنوان «مرغ و ماهی سلامت» در شهر شاندرمن به آدرس: خیابان شهید یوسفیان؛ روبروی ایستگاه نیلاش به مدیریت آقای ابراهیم پور راه اندازی کرده است.

گفتنی است در این مرکز مرغ به قیمت بسیار نزدیک به فاکتور خرید ارائه می‌شود که به جهت جلب رضایت مشتری است  و در واقع ما در فروشگاه به دنبال سود از فروش مرغ نیستیم و بیشتر به دنبال عرضه ماهی تولید شده در مرکز خودمان هستیم و در واقع سود فروش مرغ اشانتیون مشتری می‌باشد و هم‌اکنون بسیاری از مردم با آن ارتباط گرفته‌اند و سفارشات کلی زیادی بابت خرید مرغ و ماهی برای مجالس به اینجا ارائه می‌شود.

مسئول مرکز فروش مرغ و ماهی سلامت شاندرمن درباره نحوه کار این فروشگاه گفت: ما در این مرکز به ازای هر ۲۵ هزار تومان خرید رسیدی جهت شرکت در قرعه‌کشی ماهیانه به مشتریان ارائه می‌کنیم.

وی افزود: جوایز این قرعه‌کشی شامل بن خرید به مبلغ ۱۰۰ هزار تومان به ازای هر نفر؛ پلوپز برقی؛ پنکه برقی؛ جارو برقی؛ چرخ گوشت و … است.

مسئول مرکز فروش مرغ و ماهی سلامت در پایان گفت: جهت خرید مرغ و ماهی مردم می‌توانند علاوه بر حضور در مرکز فروش با شماره ۰۹۱۱۸۸۳۲۰۷۴ قویدل و ۰۹۱۱۳۸۳۳۲۰۸ ابراهیم پور تماس بگیرند.