جمعه ۲۷ مهر ۱۴۰۳ , 18 October 2024

تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۹۸
ساعت انتشار : ۳:۲۵ ب.ظ
چاپ مطلب
طبق سخنان فرماندار ماسال:

ادارات فاقد ساختمان شهرستان ماسال در ساختمان اداری شاندرمن مستقر می‌شوند؟

فرماندار ماسال در دیدار با مدیرکل راه و شهرسازی گیلان به تکمیل پروژه های راه سازی و نیمه تمام شهرستان تاکید کرد.

به گزارش ماسال نیوز، در پی سفر مدیران کل استان گیلان به شهرستان‌ها, ماکان پدرام مدیرکل راه و شهرسازی استان گیلان در دفتر کار فرماندار ماسال حضور پیدا کرد.
فرماندار ماسال در نشست با مدیرکل راه و شهرسازی استان گیلان با بیان اینکه سه موضوع اساسی در حوزه راه در سطح شهرستان وجود دارد، گفت: یکی از مسائل اصلی مورد پیگیری که بسیار حائز اهمیت است موضوع آسفالت راه ماسال به گیلوان است که امیدواریم در سال جاری این پروژه به اتمام برسد وی افزود: از دیگر از موضوعات مطرح در شهرستان بحث راه دسترسی به یادمان میرازکوچک خان جنگلی (مشهدی میرزا) است که هر چه زودتر انجام گیرد. وی با اشاره به این‌که در شاندرمن نیز آسفالت جاده منتهی به طالب دره و حاجی بیجار یکی دیگر از پروژه‌های حائز اهمیت است افزود: با توجه به اهمیت اجرای این پروژه و رفع مشکلات پیش روی آن امیدواریم این پروژه نیز هر چه زودتر تکمیل و اجرایی شود.

فرماندار ماسال عدم وجود ساختمان اداری برای برخی از ادارات را از دیگر مشکلات شهرستان ماسال دانست و اظهار داشت: با توجه به اینکه ساختمان اداری در شاندرمن آمادگی استقرار برخی از ادارات را دارد با وا‌گذاری این ساختمان به ادارات فاقد ساختمان قسمتی از مشکلات آن‌ها رفع شود.

عامر ادامه داد: درصورتی‌که ادارات کل ذی‌ربط آمادگی احداث ساختمان را نیز داشته باشند این امکان وجود دارد که با واگذاری زمین از سوی اداره راه و شهرسازی زمینه احداث ساختمان اداری برای آن‌ها فراهم آید لازم به ذکر است بازدید از پروژه‌های اسفالت راه ماسال به گیلوان و مشهدی میرزا و تعریض مسیر طاهر گوراب به ماسال ازجمله پروژه‌هایی بود که فرماندار ماسال و مدیرکل راه و شهرسازی از آن بازدید کردند ونیز برگزاری ملاقات عمومی از دیگر برنامه‌های سفر مدیرکل راه و شهرسازی در اداره راه و شهرسازی شهرستان ماسال بود.