شنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ , 27 July 2024

تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۹۴
ساعت انتشار : ۹:۱۸ ب.ظ
چاپ مطلب

بررسی شورای نگهبان اختلاف بین دو نامزد فومن و شفت را حساس تر کرد

بازشماری آرای صندوق های فومن شفت نتیجه انتخابات را حساس تر کرد و نتیجه انتخابات فومن و شفت به فردا موکول شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ماسال، بازرسان شورای نگهبان بعد ظهر امروز پس از شکایت ناصر عاشوری نماینده فعلی حوزه انتخابیه فومن و شفت وارد فومن شدند.

آنچه مشخص است این بازرسان در حال رسیدگی به  موضاعات مورد استناد عاشوری مبنی بر  سالم برگزار نشدن انتخاب در برخی از صندوق های این حوزه انتخابیه است .

تا الان که ساعت  ۲۰ هست هیچ مسوولی در بین خبرنگاران جهت پاسخگویی حاضر نشده است و اطراف  فرمانداری برخی از طرفداران دو طرف منتظر خبر هایی از داخل فرمانداری هستند .

طبق اخبار واصله از فرمانداری فومن، چهار بازرس شورای نگهبان تا کنون توانستند ۱۱صندوق را بازشماری کنند و طبق صورت جلسه امروز از این بازشماری به آرای ناصر عاشوری ۱۰ رای و از آرای افتخاری ۲۵ رای کسر شده و اختلاف بین این دو رقیب ۴۶ رای از ۸۱ رای اختلاف ما بین دو نامزد شده است.

لازم به ذکر است بازرسان شورای نگهبان علاوه بر درج تغییرات آرا در صورتجلسه خود، تخلفات انتخاباتی را نیز در صورتجلسه خود مرقوم داشته و به امضای حاضرین و نمایندگان نامزد ها هم رسیده است.

با توجه به اینکه بازرسان شورای نگهبان مجور بازشماری تنها ۱۱ صندوق را داشتند، برای اخذ مجوز، تغییرات در تعداد آرا را صورتجلسه نموده و برای رسیدگی بیشتر منتظر دستور شورای نگهبان برای بازگشایی صندوق های بیشتری شدند.

بعد اعلام نتایج انتخابات  محمد مهدی افتخاری به عنوان منتخب معرفی شد که عاشوری به نتیجه انتخابات در برخی از صندوق ها با لفظ معجزه شده  یاد کرده بود.

کاسپین

انتهای پیام/


ویژه ها