شنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ , 27 July 2024

تاریخ انتشار : ۱۳ فروردین ۹۵
ساعت انتشار : ۳:۴۳ ب.ظ
چاپ مطلب

ورود بیش از ۵۴ هزار مسافر نوروزی به ماسال

فرماندار ماسال گفت: ۵۴ هزار و ۶۸۳ مسافر و گردشگر در ایام نوروز از ماسال بازدید کرده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ماسال، محمود قاسم‌نژاد، فرماندار ماسال در گفت‌وگو با خبرنگار  شبستان اظهار داشت: شهرستان ماسال به عنوان شهرستانی بسیار زیبا با جاذبه‌های گردشگری فراوان هر ساله میزبان مسافران و مهمانان نوروزی است.

وی با بیان اینکه امسال نیز همچون سال‌های قبل مسافران و مهمانان نوروزی از این شهرستان و طبیعت بکر و زیبای آن بازدید کرده‌اند، افزود: از ۲۸ اسفند تا کنون بالغ بر ۵۴ هزار و ۶۸۳ گردشگر و مسافر نورزی وارد این شهرستان شده‌اند.

فرماندار ماسال با بیان اینکه بیش از ۹ هزار نفر از این مسافران در اماکن دولتی، بیش از ۱۰ هزار و ۵۰۰ نفر در هتل‌ها، مهمان پذیرها و خانه مسافرها اقامت داشته‌اند، گفت: جمعیت انبوهی از مسافران در پارک‌ها و منازل اقوام اسکان کرده‌اند.

قاسم‌نژاد تصریح کرد: با توجه به طبیعت زیبا و منحصر به فرد شهرستان و وجود جاذبه‌های گردشگری بسیار این آمار همچنان در حال افزایش است و پیش‌بینی می‌شود در پایان تعطیلات نوروزی شاهد ثبت آمار بسیار خوبی از ورود مسافران و مهمانان نوروزی به شهرستان باشیم.

وی خاطرنشان کرد: اورژانس، هلال احمر، میراث فرهنگی و گردشگری و سایر ادارات خدماتی شهرستان به صورت شبانه‌روزی آماده ارائه خدمات به مسافران و مهمانان نوروزی در ایام تعطیلات نوروزی هستند.

 انتهای پیام/


ویژه ها