شنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ , 27 July 2024

تاریخ انتشار : ۱۴ فروردین ۹۵
ساعت انتشار : ۱:۱۵ ق.ظ
چاپ مطلب
شهردار شاندرمن خبر داد/

استقبال چشمگیر مسافران از شاندرمن/ بازدید گردشگران از غار شگفت‌انگیز «آویشوی»

شهردار شاندرمن ماسال، استقبال گردشگران نوروزی از این شهر را چشمگیر خواند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ماسال، سیدنظام عبدالحسین‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، با اشاره به اینکه شاندرمن یکی از شهرهای گردشگرپذیر غرب گیلان است، اظهار کرد: شاندرمن در ۵۰ کیلومتری مرکزی گیلان و چهار کیلومتری ماسال قرار دارد.

وی، شاندرمن را دارای سه بخش جلگه‌ای، کوهپایه‌ای و کوهستانی دانست و تصریح کرد: شاندرمن دارای ییلاقات بسیار زیبا و دلنواز است و مردم خونگرم، ولایت‌مدار و مهمان‌نواز دارد.

شهردار شاندرمن با اشاره به اینکه قبل از آغاز سال جدید ستاد تسهیلات خدمات سفر به ریاست فرماندار ماسال برگزار شد، تصریح کرد: در این ستاد تمهیدات لازم برای پذیرایی مطلوب از مهمانان اندیشیده شد.

این مسئول، ایجاد فضای سبز و افزایش سرویس‌های بهداشتی در شهر شاندرمن را از جمله اقدام‌ها عنوان کرد و گفت: در مدت تعطیلات نوروز تلاش شده تا بهترین خاطرات برای مهمانان شاندرمن رقم بخورد.

عبدالحسین‌زاده با بیان اینکه استقبال مسافران و گردشگران نوروزی از شاندرمن ماسال بسیار خوب بوده است، خاطرنشان کرد: طبیعت بکر و ییلاقات شاندرمن مورد استقبال مسافران گرفته است.

وی به روز طبیعت اشاره کرد و یادآور شد: امروز بسیاری از گردشگران پایان تعطیلات نوروز را در شاندرمن می گذرانند و از طبیعت سبز آن بهره‌مند می‌شوند.

شهردار ماسال متذکر شد: امیدواریم گردشگران با حفظ طبیعت بکر و سبز شاندرمن روز طبیعت خوبی را سپری کنند.

ماسال دارای بالغ بر ۱۷ غاز بزرگ و کوچک است که بزرگ‌ترین غار گیلان به نام «آویشوی» با ارتفاع یک‌هزار و ۳۰۰ متری از سطح دریا در بین مناطقی مانند تایی‌بنه، انده چو و خماسون در بستر دره‌ای کم آب در حوزه جغرافیایی بخش شاندرمن قرار دارد.

این غار بی‌نظیر مقصد به بسیاری گردشگران و مسافران در طول سال بوده و قندیل‌های آن و مناظر بکر و تماشای داخل غار هر بیننده‌ای را شگفت‌زده می‌کند.

انتهای پیام/

 


يک ديدگاه

  1. شاندرمنی مقیم اراک گفت:

    بازهم شهردارعبدالحسین زاده دستت دردنکنه اقای شهردارمردمی وبی ادعا خداوند پشتیبان مسولین خدمتگذارباشه

ویژه ها