شنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ , 27 July 2024

تاریخ انتشار : ۰۳ شهریور ۹۵
ساعت انتشار : ۳:۱۱ ب.ظ
چاپ مطلب
در دومین روز از هفته دولت؛

پل روستایی در شیخ نشین شاندرمن افتتاح شد / بخشدار شاندرمن از تحریم‌ها، کمبود اعتبارات و بی‌انصافی برخی رسانه‌ها گفت

عضو شورای اسلامی روستای شیخ نشین گفت: یکی از مهم ترین مشکلات روستای ما، همین نقطه بود. معمولا با آمدن سیل این منطقه قابل عبور و مرور نبود که بحمدالله با احداث پل مشکلات مردم این منطقه مرتفع شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ماسال، همزمان با دومین روز از هفته دولت پل روستایی در شیخ نشین شاندرمن افتتاح شد.

افتتاح پل شیخ نشنی هفته دولت شهریور 95 ماسال نیوز MASALNEWS.IR 4

در این افتتاحیه که فرماندار ماسال، مدیران دولتی شهرستان و اهالی روستای شیخ نشین حضور داشتند نریمان قربانی عضو شورای اسلامی روستای شیخ نشین ضمن تبریک هفته دولت، گفت: یکی از مهم ترین مشکلات روستای ما، همین نقطه بود. معمولا با آمدن سیل این منطقه قابل عبور و مرور نبود که بحمدالله با احداث پل مشکلات مردم این منطقه مرتفع شد.

افتتاح پل شیخ نشنی هفته دولت شهریور 95 ماسال نیوز MASALNEWS.IR 2

وی افزود: انتظار نداشتیم این پل ظرف مدت سه ماه به سرانجام برسد. اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیون تومان جهت احداث این پل هزینه شده است.

همچنین سید رضا صفوی بخشدار شاندرمن ضمن تقدیر از مسئولین و اهالی حاضر در افتتاحیه گفت: این روزها ما با برخی کج رفتاری‌ها روبرو هستیم که مایه دلخوری مسئولین می شود. این همه زحمت در این مدت کوتاه کشیده شده است فقط بخاطر اینکه در هفته دولت پروژه ها آماده شود.

افتتاح پل شیخ نشنی هفته دولت شهریور 95 ماسال نیوز MASALNEWS.IR 3

صفوی پروژه های افتتاح شده را ارزشمند دانسته و خاطر نشان کرد: با این حال باز هم شاهد هستیم برخی می گویند این چه پروژه ای است که افتتاح کرده اید؟ همه دوستان حاضرند و می بینند که با چنینی پروژه هایی با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیون تومان چه مشکلاتی از مردم حل می شود.

افتتاح پل شیخ نشنی هفته دولت شهریور 95 ماسال نیوز MASALNEWS.IR 1

وی افزود: دولت هم با تنگناهایی از جمله تحریم ها و کمبود اعتبار مواجه هست و در عین حال در حال تلاش و خدمت رسانی به مردم می باشد.

انتهای پیام /


4 ديدگاه

  1. پریچهر گفت:

    واقعن که …این پل الان افتتاح داشت …مسخرشو در اوردین …

  2. شاندرمني گفت:

    اقا سيد خوبه خودتم ميگي انصافا اگه همين جاده باروني بشه ميشه توش حركت كرد انصافا تا حالا شده بياي حاجي بجار و ببيني اونجا مردم چه زجري ميكشن آخه چقدر بگيم همين چندتا ادارمونم داره تعطيل ميشه تازه كارمنداشم همه غير شاندرمنين از چي بگيم

  3. رحيم استرلينگ گفت:

    اقا سيد چرا بي پولي ها برا شاندرمنه مثلا چرا برا شهر خودت نيست

  4. شاندرمن آبي گفت:

    سيد رضا صفوي بخشدار ماسال؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ویژه ها