شنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ , 27 July 2024

تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۹۲
ساعت انتشار : ۱:۲۸ ب.ظ
چاپ مطلب

محمود شکری: مشکل لوله کشی آب کیشه خاله تا پایان سال حل میشود

نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی گفت: مشکل تأمین آب شرب 50 خانوار از روستای کیشه خالهبا توافق صورت گرفته بین آبفار، آب و فاضلاب شهری و جهاد کشاوری شهرستان ماسال تا پایان سال حل خواهد شد ضمن اینکه مشکل لوله کشی کوچه فارابی داخل شهر ماسال تا یک هفت دیگر حل می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ماسال، محمود شکری عصر روز گشته در حاشیه بازدید از روستای طالب دره شاندرمن در مصاحبه با ماسال نیوز گفت: در جریان بازدید از شهرستان ماسال، برنامه سال ۹۳ شرکت آب و فاضلاب روستایی ماسال توسط مسئولان اداره ارائه شد و در جریان مشکلات روستاهای شهرستان در تأمین آب شرب قرار گرفتم.

وی گفت: هم اکنون سه مجتمع آب روستایی در شهرستان در حال احداث است که تفریبا بالای ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته اند و هر کدام از این مجتمع ها در حدود ۷ روستا را تحت پوشش خود قرار خواهد داد. یعنی هر کدام در حدود ۸۰۰ خانوار را پوشش می دهند.

شکری افزود: در جریان بازدید مهندس جانباز، مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور از منطقه که به درخواست اینجانب انجام شد گزارش کار پروژه های شهرستان ماسال به ایشان داده شد و هم اکنون ایشان جهت تأمین بخشی از اعتبار لازم برای اتمام پروژه ها در حال بررسی گزارش هستند.

نماینده مردم ماسال ادامه داد: با دکتر نوبخت معاون راهبردری ریاست جمهوری نیز در خصوص پروژه های با پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصد مذاکراتی انجام شده است و از ایشان خواسته ایم برای تأمین مابقی اعتبار لازم مساعت داشته باشند که با توجه به نظر مساعد ایشان، امیدواریم بتوانیم این سه پروژه را به اتمام برسانیم.

وی افزود: از آقای ابراهیمی ریاست آبفار ماسال خواسته ایم که کتابچه ای برای وضعیت آب روستاهای مختلف در یک ماه آینده تهیه نماید تا بتوانیم برنامه ریزی لازم را برای این روستاها داشته باشیم.

نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در خصوص وضعیت آب بخشی از روستای کیشه خاله نیز گفت: در این خصوص امروز بین آبفار و و آب و فاضلاب شهری توافقی صورت گرفت و مقرر شد که بحث لوله کشی این بخش را آبفار ماسال انجام دهد و تأمین آب این بخش با آب و فاضلاب شهری باشد. البته مشکل تأمین لوله وجود داشت که در همین رابطه هم مقرر شد جهاد کشاورزی لوله لازم این بخش را در شرایط حاضر در اختیار آبفار قرار دهد.

محمود شکری وعده داد: مشکل تأمین آب لوله کشی ۵۰ خانوار فاقد آب روستای کیشه خاله تا پایان سال حل خواهد شد.

وی در رابطه با مشکل عدم لوله کشی آب کوچه فارابی در داخل شهر ماسال نیز گفت: درمورد کوچه فارابی داخل شهر مشکل تأمین ۱۰۰متر لوله بود که با توافق صورت گرفته آب و فاضلاب شهری این پروژه تا یک هفته انجام خواهد داد.


يک ديدگاه

  1. همشهري گفت:

    شما هم خسته نباشيد آقاي شكري ميدونم كار سخته اعصاب آدم  به كل زخم ميشه ،زخم زخم .پيرشوي زخم شده

ویژه ها