شنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ , 27 July 2024

تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۹۵
ساعت انتشار : ۶:۲۸ ب.ظ
چاپ مطلب
در واکنش به مطلب ماسال نیوز منتشر شد؛

جوابیه بخشداری شاندرمن به خبر قطع سهمیه نفت برخی روستاها

بخشداری شاندرمن در جوابیه‌ای نسبت به مطلب انتقادی ماسال نیوز در خصوص قطع سهمیه نفت برخی روستاها واکنش نشان داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ماسال، بخشداری شاندرمن در واکنش به مطلب این پایگاه خبری تحلیلی در خصوص قطع سهمیه نفت برخی روستاهای در شرف گازدار شدن واکنش نشان داد.

مطلب «روستایی که گازدار نشده، سهمیه نفتش قطع شد» به مشکل نرسیدن نفت به برخی اهالی روستاهایی همچون شیخ نشین اشاره داشت.

متن جوابیه روابط عمومی بخشداری شاندرمن به شرح زیر است؛

" بسمه تعالي

پيرو درج مطلبي با عنوان " روستایی که گازدار نشده، سهمیه نفتش قطع شد / مردم همچنان با پتو خودشان را گرم می‌کنند/ آیا حل مشکل برای استاندار سخت است؟" در پايگاه خبري ماسال نيوز ،‌ روابط عمومي  بخشداري شاندرمن لازم مي بيند در راستاي تنوير افكار عمومي ،‌ به موارد ذيل اشاره نمايد:

  1. طي ۳ سال گذشته با اجراي طرح گازرساني به روستاهاي بالاي ۲۰ خانوار از محل تبصره ي ۲بند ق،‌ شاهد تحولي بزرگ در عرصه ي گازرساني به روستاهاي بخش شاندرمن بوده ايم به طوري كه قاطبه ي روستاهاي با تراكم جمعيتي بالاي بخش شاندرمن از نعمت گاز برخوردار شدند و به ياري خداوند متعال روستاهاي طالب دره و فاز دوم شيخ نشين نيز تا دهه فجر سال جاري خواهند توانست نسبت به دريافت علمك گاز اقدام نمايند، همچنين لوله گذاري شبكه ي اصلي روستاي پنگاپشت نيز به زودي انجام خواهد شد، اما در اين ميان با توجه به اينكه گازرساني به فاز اول روستاي شيخ نشين انجام شده بود و فاز دوم آن با وقفه روبرو بود و بنا به قانون بايد سهميه ي نفت مناطق برخوردار از نفت قطع مي شد كه با همكاري و هماهنگي كه با مسئولان محترم شركت نفت به عمل آمد، امكان ثبت نام مجدد اين خانوارها در سامانه ي توزيع نفت فراهم گرديد حتي با توجه به برودت هواو اينكه صدور كالابرگ سهميه نفت براي خانواده هاي متقاضي به مقداري زمان نيازمند بود، جهت رفع مشكل ضروري آنان، از طريق عامل توزيع كننده ي نفت به هر خانواده يك بشكه نفت تحويل گرديد، همچنين ترتيبي اتخاذ شد كه خانوارهايي كه عمليات گازرساني به آنها به اتمام رسيده اما به علت عدم تمكن مالي قادر به نصب كنتور نشده اند، مادامي كه نسبت به نصب كنتور اقدام نكردند نيز از سهميه ي نفت برخوردار باشند. حال سوال اينجاست كه سايت ماسال نيوز بر مبناي كدامين اطلاعات و بدون بررسي صحت آن، اقدام به درج اين مطلب كذب نموده است؟
  2. جا دارد با رعايت انصاف از سوي رسانه ها و لحاظ نمودن اقدام دولت در گازرساني به بيش از ۲۷ روستاي شهرستان طي زمان كمتر از ۳ سال و انعكاس اين خدمات ارزشمند، از پرداختن به مسائل غير صحيح كه به دور از واقعيت بوده و برجسته سازي كاستي ها در مقابل تحولات پرشتاب در خدمات رساني اجتناب شود كه مبادا ناخواسته با سياهنمايي اقدامات دولت و نظام سبب ترويج بي اعتمادي عمومي به مسئولان و يا خداي ناكرده القاي ناكارآمدي نظام مقدس جمهوري اسلامي و به تبع آن ايجاد فضاي ياس و نااميدي در جامعه را موجب شويم.

۳- بخشداري شاندرمن به هيچ وجه منكر برخي كاستي ها و نارسايي ها در عرصه ي خدمت رساني به مردم فهيم بخش شاندرمن نمي باشد، اما افتخار مي كنيم كه با تمام تلاش خود و استفاده از تمام داشته ها، پي گيررفع اين مشكلات باشيم. هرچند در اين مسير با موانع مختلف اعتباري و … روبرو باشيم، ايمان داريم در صورتي كه خدمات انجام شده و مسائل پيش رو به دوراز تحريف و به درستي براي عموم مردم تشريح شود،‌ مردم با فرهنگ و فهميده ي منطقه، علاوه بر درك مسائل و مشكلات، خود ياريگر مسئولان در پشت سر گذاشتن مشكلات خواهند بود."

***

توضیحات این پایگاه خبری در خصوص جوابیه مذکور بزودی در مطلبی مستقل منتشر خواهد شد.

 

انتهای پیام /

 


6 ديدگاه

  1. روستایی بدبخت گفت:

    واقعا خسته نباشید تا دهه فجر!!!! دیگه چیزی از زمستان باقی میمونه؟ 

    میذاشتید کلا سال دیگه گاز رو میاوردید

    همون پتو فعلا گرم میکنه مارو 

  2. ماسالی گفت:

    سلام بخشدار محترم ، فقط در جریان باش که اگر پیگیریهای مداوم نماینده پاکدست تالش بزرگ نبود هرگز این گاز رسانی مخصوصا" پنگاپشت صورت نمیگرفت ، اما عصبانی نشو مطلب ماسال نیوز  همچنان بی ربط هم نبود مردم نمیتوانند حتی یک شب هم سردی را تحمل کنند ، مدت زیادی است مردم به شما مراجعه میکنند شما  متاسفانه اکثر اوقات تشریف ندارید ب…. بخشدار عزیز ،،، ماسال شما معاون  فرماندار بسیار نجیبی که خیلی هم سالم  و اصلاطلب واقعی هم بود از دست داد هیچ عکس عملی از خود نشان ندادی  شما مگر رئیس ستاد دکتر روحانی نبودی ؟؟؟ این خیانتها که میشود چرا حرفی نمیزنی ؟؟؟     

  3. […] پایگاه خبری تحلیلی ماسال، بخشداری شاندرمن با انتشار جوابیه خود به برخی سوالات در خصوص سهمیه نفت روستاهای در شرف […]

  4. یک شیخ نشینی گفت:

    سلام بخشدار تو زیر بخاری گازی بخواب واسه ما خدا بزرگه همون پتو عالیه فقط گاز گشی هر وقت تموم شد از اون واسه تبلیغات و رزومه کاری تون استفاده نکنید

  5. صادق گفت:

    سالهاست رضا صفوی رو میشناسیم  گمان  نمیکنم کاری از دستش بیرون بیاد وانجام نده… از طرفی اگر نماینده مسئول انجام این کار هاست  خب بیاد انجام بده..  اگه واقعا شکری به فکر منطقه بود اینهمه با دولت جنگ و مخالفت نمیکرد .
    بخشدار شاندرمن شخص توانمد,پاسخگو  و اصلاح طلب تمام عیار است…  امیدواریم به زودی هم مسئولیت های مهم تری  رو قبول کنه

  6. شاندرمن گفت:

    آقا صادق سلام  وقت بخیر ، این آقا رضا را میشناسی  لطفا" ازش سئوآل کن چند بار در سال ۹۵ نماینده را به شاندرمن دعوت کرده ای ؟؟ اگر نکرده چرا دعوت نکرده ؟ آیا حق مردم شاندرمن به خاطر هم جنائی نبودن  رضا با نمایده باید ضایع شود؟ دوم   نماینده  میئول انجام کار  نیست باید بخشدار  با نماینده هماهنگ باشد و از نماینده کار و کمک بخواهدآقای شکر همیشه گفته که من مخالف دولت نیستم ولی  میگوید مخالف دوزدم هستم  این حرف شما معنی دارد  ؟ شکری گفته سلطانی فر تخصوص ورزشی ندارد میشود جنگ و مخالفت با دولت  این چه حرفیه ؟؟ آقا صادق واقعا" این قضاوت خوبی نبود شما کردید ؟؟؟ سوم من هم آقا رضا صفوی را میشناسم مدعی اصلاح طلبیست نه اصلاح طلب ؟ شما از کجا میدانید شکری در فکر منطقه نیست ؟ آیا تابحال با شکری دیذاری داشته ای ؟؟ اگر نداشته ای چرا ؟  

ویژه ها