شنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ , 27 July 2024

تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۹۵
ساعت انتشار : ۱۰:۲۶ ق.ظ
چاپ مطلب
نامزد انتخابات پیشین شورای اسلامی روستای کوره جان:

ابقای یک دهیار برای چندین دوره موجب فراقانونی عمل کردن و بی انگیزگی در آبادانی روستاست / با شرایط فعلی نامزد نخواهم شد

جبار نوروزی فعال رسانه ای و از منتقدین جدی عملکرد شورای فعلی کوره جان گفت: متاسفانه ابقای یک دهیار به مدت چند دوره موجب می شود که این افراد تمایل و انگیزه ای برای عمران و آبادی روستاها از خود نشان ندهند و گاها فراقانونی عمل کنند.

جبار نوروزی فعال رسانه ای، نامزد پیشین انتخابات شورای اسلامی روستای کوره جان و از منتقدین جدی عملکرد دهیاری و شورای اسلامی این روستا در گفتگو با خبرنگار ماسال نیوز گفت: به نظر من انتخابات پیش رو در کوره جان، انتخاباتی آرام و بدون دردسر با حضور اعضای فعلی و احتمالا گزینه ای جدید برای به حدنصاب رسیدن تعداد داوطلبان خواهد بود و در نهایت افراد قبلی به کار خود ادامه خواهند داد.

نوروزی در پاسخ به احتمال داوطلب شدن خود گفت: متاسفانه تعدادی از دوستان هم عقیده با بنده برخلاف قول قبلی در خصوص برخی حواشی روستا، بعلت مسائل شخصی شرایط حضور در انتخابات را ندارند. در نتیجه قطعا حضور انفرادی من هم چاره ساز نخواهد بود. اصلی ترین خواسته ما تغییرات در مدیریت اجرایی روستاست که در شرایط فعلی این امکان وحود ندارد. بنابراین من در این دوره از انتخابات داوطلب نخواهم شد.

این فعال رسانه ای با اشاره به لزوم تغییرات در نحوه مدیریت روستاها اظهار داشت: از داوطلبان می‌خواهم که از ابقای دراز مدت دهیاران در روستاها جدا خودداری کنند و با انجام تغیرات، شرایط را برای مشارکت جوانان و تحصیلکردگان روستاها در اداره محل زندگی خود فراهم کنند.

وی افزود: متاسفانه ابقای یک دهیار به مدت چند دوره  موجب می شود که این افراد تمایل و انگیزه ای برای عمران و آبادی روستاها از خود نشان ندهند و گاها فراقانونی عمل کنند.

وی همچنین ازمسئولین برگزاری انتخابات خواست که از دهیاران روستاها بخواهند تا در روند برگزاری انتخابات به نفع داوطلبان موردنظر خود دخالت نکنند و طبق وظایف سازمانی و قانونی خود بی طرفانه به جریان برگزاری انتخابات کمک کنند.

گفتنی است دهیاری روستای کوره جان در سالهای گذشته بدون تغییرات مدیریتی نقد های بسیاری را متوجه خود ساخته و در آخرین مورد با کارشکنی در صدور مجوز گازرسانی به خانواده ی با دو بیمار ام اسی، در سطح استان حاشیه ساز شد.

بررسی های میدانی ماسال نیوز نشان می دهد در انتخابات آینده شورای اسلامی علاوه بر حضور هرسه عضو فعلی شورای روستای کوره جان،از افرادی مانند: امانی،  خانم سلمانی و … نام برده می شود.

انتهای پیام /


3 ديدگاه

  1. سردار گفت:

    با سلام خدمت شما آقای نوروزی و سایر اهالی محل عزیزم تا شما کاندید نشوی چطور تغییرات ایجاد می شود برادر من از هوا که تغییر نمیاد

  2. کیهان گفت:

    فکرت را خراب نکن عزیزم هیچ اتفاقی نمی افتد

  3. سردار آتش به اختیار کوره جان گفت:

    با سلام و روستاهایی که اصلا دهیاری و ساختمان دهیاری ندارند چه کار کنند؟

ویژه ها