شنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ , 27 July 2024

تاریخ انتشار : ۰۷ تیر ۹۶
ساعت انتشار : ۸:۳۷ ب.ظ
چاپ مطلب
عصر دیروز صورت گرفت؛

اهدا و نصب ضریح بقعه آقا شاه نجف از سوی یک خیر شاندرمنی

ضریح بقعه آقا شاه نجف در روستای شیخ نشین از سوی یک خیر شاندرمنی ساکن تهران تهیه و عصر دیروز طی مراسمی با حضور اهالی نصب شد.

به گزارش ماسال نیوز؛ عصر دیروز ضریح بقعه آقا شاه نجف در روستای شیخ نشین به همت یکی از اهالی خیر نصب شد.

ضریح این بقعه که نزد اهالی محل دارای جایگاه معنوی است پس از طی مسیر در روستا طی مراسمی نصب شد.

حسین امیر احمدی واقف این ضریح در حاشیه این مراسم در گفتگو با ماسال نیوز گفت: مردم روستای شیخ نشین و روستاهای همجوار از این بقعه حاجات بسیاری گرفته اند و نزد آنان جایگاه خاصی دارد. مردم برای زیارت و برگزاری مراسمات و دادن نذری به این بقعه مراجعه میکردند.

وی افزود: به همین علت با خانواده همسرم (خانواده شهید مجید فراهانی) تصمیم گرفتیم قدمی فرهنگی در روستایمان برداریم. در نتیجه سقف بقعه را بازسازی کردیم و سنگ قبر و ضریح مناسبی تهیه شد.

این خیر ادامه داد: ثواب این موقوفات را به مرحوم حاج ناصر فراهانی، شهید مجید فراهانی و مرحوم پدرم عزت الله امیر احمدی تقدیم کرده ایم.

امیراحمدی خاطر نشان کرد: امیدواریم افراد دیگر هم قدم هایی در راستای کمک به مساجد و امامزادگان بردارند و در مباحث فرهنگی سهیم شوند. ما باید فرهنگ غنی خودمان را به نسل های بعدی منتقل کنیم.

***

مخاطبین گرامی ماسال نیوز جهت انعکاس برنامه و مناسبت های مختلف فرهنگی و اجتماعی خود می توانند با شماره ۰۹۱۱۹۸۲۶۳۹۳ تماس برقرار کنند.


ویژه ها