شنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ , 27 July 2024

تاریخ انتشار : ۳۱ شهریور ۹۶
ساعت انتشار : ۱:۱۷ ب.ظ
چاپ مطلب
امام جمعه ماسال:

دفاع مقدس برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی است/ پس از ۸ سال دفاع محنت، خواری و ذلت برای نظام سلطه باقی‌ماند

امام‌جمعه ماسال بابیان اینکه دفاع مقدس را برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی نام برد و گفت: پس از 8 سال دفاع جانان ملت غیور ایران در مقابل دشمن محنت، خواری و ذلت برای نظام سلطه باقی‌مانده است.

به گزارش ماسال نیوز؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید هادی موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، دوران دفاع مقدس را دربرگیرنده خاطرات تلخ و شیرین دانست و اظهار کرد: دوران دفاع مقدس نقطه عطفی در تاریخ مقاومت و ایستادگی ملت ایران بود.

وی بابیان اینکه انقلاب اسلامی در ابتدای تشکیلش به‌عنوان سد و مانع در مقابل زیاده‌خواهی‌های مستکبران بود، افزود: دشمن و نظام سلطه از ابتدای انعقاد نطفه انقلاب اسلامی در مقابل جمهوری اسلامی ایستاد چون معتقد بود که این نظام مانع استعمار و چپاول گرهای آن‌ها در جهان خواهد شد.

امام‌جمعه ماسال بابیان اینکه دشمن بر اساس معادلات و محاسبات اشتباه خود بر کشور ایرانی که هنوز نیروهای نظامی و مقاومت آن شکل نگرفته بود حمله‌ور شد، گفت: اگرچه دشمن در برخی از مواقع انتظاری که در بعد نظامی داشت در ایران به آن رسید اما همچنان از باور ملت ایران بی‌خبر است و غیرت ایرانی را نشناخته است.

موسوی با اشاره به خسارت‌های وارده به کشور و به خاک و خون کشیده شدن جوانان غیور این کشور خاطرنشان کرد: دفاع مقدس اکنون برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی است و برای همیشه ماندگار است.

وی با تأکید بر اینکه پس از ۸ سال دفاع مقدس محنت، خواری و ذلت برای صدام و نظام سلطه باقی‌مانده، مطرح کرد: آنچه برای ایران پس از دفاع مقدس باقی‌مانده عزت و کرامت و شرف ملی است که همه‌ی دنیا بر این موضوع اذعان دارند.

انتهای پیام/


ویژه ها