شنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ , 27 July 2024

تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۹۶
ساعت انتشار : ۱۲:۴۳ ق.ظ
چاپ مطلب
عضو شورای اسلامی روستای پاشکم:

قطعی برق در بخشهایی از روستای پاشکم بخاطر وجود چندین درخت قدیمی است / امیدواریم مسئولین مجوز قطع این درختان را صادر کنند

ولی قربانپور گفت: از عصر دیروز همه بخشهای خیابان شهید نادری و خیابان ولیعصر تا پاسی از شب به علت باد شدید و شکستن درختان تنومند و اصابت به تیرهای بتونی و سیم های برق دچار قطعی شده است

ولی قربانپور عضو شورای اسلامی روستای پاشکم در گفتگو با ماسال نیوز با اشاره به قطعی پی در پی برق در این روستا گفت: از عصر دیروز همه بخشهای خیابان شهید نادری و خیابان ولیعصر تا پاسی از شب به علت باد شدید و شکستن درختان تنومند و اصابت به تیرهای بتونی و سیم های برق دچار قطعی شده است.

قربانپور ادامه داد: در این مسیر تعداد ۱۳ درخت تنومند و قدیمی وجود دارد که در فصول مختلف سال عامل قطع برق و تحمیل هزینه های هنگفتی از بیت المال به اداره برق و مخابرات می شود.
وی افزود: متاسفانه با هرس نمودن شاخ و برگها مشکلی برطرف نخواهد شد و در صورت حفظ این درختان همچنان در طول سال با قطعی های مکرر و بدنبال آن تحمیل هزینه های سرسام مواجه خواهیم بود.

عضو شورای اسلامی روستای پاشکم با اشاره به عدم وجود شبکه آب شرب روستایی در این منطقه خصوصا در خیابان ولیعصر اضافه کرد : متاسفانه پس از ۳۹ سال از پیروزی انقلاب اسلامی مردم خیابان ولیعصر که در ۵۰۰متری شهر سکونت دارند بدلیل نداشتن آب شرب بهداشتی از پمپ های برقی جهت مصارف خانوادگی شان استفاده میکنند و با قطع برق عملا از داشتن آب هم محروم می شوند.

وی در پایان گفت: امیدواریم با همکاری ادارت مربوطه نسبت به قطع این درختان و کاشت نهالهایی به صورت جایگزین بخشی از مشکلات اهالی این روستا مرتفع شود.

انتهای پیام /


ویژه ها