شنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ , 27 July 2024

تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۹۶
ساعت انتشار : ۸:۱۵ ب.ظ
چاپ مطلب
هواداران سنگ تمام گذاشتند / امید ماسالی ها به بازی برگشت در رشت؛

وحدت ماسال ۲ هیأت والیبال رشت ۳

نویسنده : مرتضی حقیقت

در مرحله نیمه نهایی لیگ والیبال گیلان؛ عصر امروز تیم وحدت ماسال در سالن شهید شیرازی میزبان تیم هیأت والیبال رشت بود.

به گزارش ماسال نیوز، در بازی اول از مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های لیگ برتر والیبال گیلان که عصر امروز و با حضور پرشور هواداران ماسالی برگزار شد تیم وحدت ماسال در سالن شهید شیرازی ماسال میزبان تیم هیئت والیبال رشت بود که در یک بازی بسیار سخت و نفس‌گیر اما مهیج نتیجه را با حساب ۳_۲ به میهمان خود واگذار کرد.

مرتضی مرادی بازیکن تیم هیئت والیبال رشت با کسب ۱۸ امتیاز، امتیازآورترین بازیکن این دیدار شد. نتایج ست‌های این دیدار به شرح زیر است.
ست اول: ۲۵/۲۱ رشت
ست دوم: ۲۵/۲۱ ماسال
ست سوم: ۲۶/۲۴ رشت
ست چهارم: ۲۵/۲۱ ماسال
ست پنجم: ۱۵/۱۳ رشت

گفتنی است که مرحله نیمه‌نهایی این رقابت‌ها به‌صورت ۲ برد از ۳ بازی است که تیم وحدت ماسال با این باخت و در صورت برد در بازی دوم در رشت می‌تواند بازی سوم را در سالن شهید شیرازی ماسال مجدداً میزبان باشد و در صورت باخت در دیدار دوم به دیدار رده‌بندی خواهد رفت.

حواشی این دیدار

۱- از نکات قابل‌توجه این دیدار حضور پرشور هواداران ماسالی همانند بازی‌های قبل در حمایت از تیم شهرمان بود، به‌طوری‌که سالن شهید شیرازی مملو از جمعیت شده بود.

۲- این دیدار با حضور عوامل صداوسیما مرکز گیلان فیلم‌برداری شد که فیلم بازی در روز سه‌شنبه ۱۰ بهمن بعد از اذان مغرب از شبکه باران پخش خواهد شد.

۳- از نکات حائز اهمیت این دیدار حضور مسئولین و تماشاگران ویژه از جمله محمدجواد عامر فرماندار ماسال، ابراهیم خوشحال معاون فرماندار، سرهنگ روشن قلب جانشین فرماندهی ناجا ماسال، مصطفی نظری، مهدی جمالی فرد و حاجب نجفی از اعضای شورای شهر ماسال، بهمن محمدیاری نماینده اسبق تالش بزرگ و باقر کاظمی شهردار سابق ماسال بود که برای حمایت از تیم وحدت ماسال به سالن آمده بودند.

۴- پس از حضور بهمن محمدیاری نماینده اسبق تالش بزرگ، جو سالن از حال و هوای ورزشی به سیاسی تبدیل شد و هواداران با شعارهایی به تشویق بهمن محمدیاری پرداختند.

۵- بهمن محمدیاری و مصطفی نظری هرکدام مبالغی را جهت کمک به تیم وحدت ماسال اهدا کردند.

۶- یکی از نکات جالب این دیدار حضور ۲ برادر به نام‌های میلاد و مرتضی مرادی به‌عنوان بازیکن در دو تیم وحدت ماسال و هیئت رشت بود که میلاد مرادی عضو تیم ماسال و مرتضی مرادی عضو تیم رشت بودند.

 

 


يک ديدگاه

  1. k گفت:

    نور باشگاه بسیار کم و زننده هستش
    کف سالن بسیار بسیار ضعیف و خرابه
    بنظر بنده شیشه های اطراف را کم بکنن دیوارچینی انجام بدن و نور را زیاد بکنن تا حس ارامش به بازیکنان بدهد و رنگی هم زده بشه

ویژه ها