شنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ , 27 July 2024

تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۹۶
ساعت انتشار : ۷:۳۸ ق.ظ
چاپ مطلب
تعدادی از بازنشستگان شبکه بهداشت و درمان شهرستان ماسال؛

با گذشت چندین ماه از بازنشستگی خبری از مطالبات پایان خدمت نیست / لااقل زمان پرداخت را اعلام کنند

چندین نفر از بازنشستگان شبکه بهداشت و درمان شهرستان ماسال با گذشت بیش از 6 ماه از بازنشستگی شان همچنان در انتظار دریافت مطالبات پایان خدمت خود هستند.

به گزارش ماسال نیوز؛ چندین نفر از بازنشستگان شبکه بهداشت و درمان شهرستان ماسال با گذشت بیش از ۶ ماه از بازنشستگی شان همچنان در انتظار دریافت مطالبات پایان خدمت همچون “پاداش پایان خدمت” و “هزینه مرخصی” خود هستند.

عسکر نجاتی نماینده جمعی از این کارمندان بازنشسته در گفتگو با ماسال نیوز گفت: ما کارمند رسمی شبکه بهداشت شهرستان بودیم اما اکنون با گذشت قریب به ۶ ماه از بازنشستگی، هنوز حق و حقوق بازنشستگی را نگرفته ایم.

وی با بیان اینکه انتظار داشتیم پس از ۳۰ سال خدمت صادقانه در این شبکه مثل سایر نهادها و دستگاه ها مزایای بازنشستگی مان را بدون دردسر دریافت کنیم، اظهار داشت: پیگیری های زیادی برای این موضوع کرده ایم اما هنوز هیچ پاسخ دقیقی درباره زمان پرداخت این مطالبات به ما اعلام نمی کنند.

نجاتی افزود: بازنشستگان سال ۹۵ همان زمان مطالباتشان را دریافت کردند اما به ما پاسخ دقیقی نمی دهند. حتی زمزمه هایی مطرح بود در این مورد که بجای این پول، به شما سهام بدهیم! ما سهام را چه کار می خواهیم بکنیم. روی این پول همه حساب باز کرده بودند.

نماینده کارمندان بازنشسته با اشاره به دیدار با ریاست شبکه بهداشت و درمان شهرستان تاکید کرد: دکتر  امیدوار هم از این موضوع ناراحت بودند اما باید از استان برای حل این موضوع اقدام شود.

وی در پایان گفت: لا اقل به ما بگویند دقیقا چه زمانی حق و حقوق ما را پرداخت می‌کنند تا اینقدر این جا و آن جا به دنبالش سرگردان نشویم. برخی از همکاران بازنشسته با اعتماد به این پاداش و تصور اینکه بعد از بازنشستگی مطالباتشان را دریافت می کنند، چک کشیده اند اما ماه هاست از این پول خبری نیست.

 

انتهای پیام /


ویژه ها