شنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ , 27 July 2024

تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۹۶
ساعت انتشار : ۳:۲۵ ب.ظ
چاپ مطلب
امام جمعه ماسال در راهپیمایی 22 بهمن:

زمانی سقوط خواهیم کرد که مسئولین به سمت اشرافیگری بروند / مطالبه‌ی مردم مبارزه با فساد و تبعیض است

امام جمعه ماسال با بیان اینکه حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن نشان‌دهنده تایید عملکرد مسئولین نیست، اظهار داشت: مردم برای انقلاب و ولایت آمده اند و مطالباتشان سر جای خودش هست. حرف مردم این است که مبارزه با فقر و فساد و تبیعض باید در دستور کار شما باشد.

به گزارش ماسال نیوز؛ حجت الاسلام سید هادی موسوی در راهپیمایی صبح امروز ماسال گفت: امروز اگر سیل عظیم مردم ما آمدند و این اقتدار و امنیت و آرامش را با تمام وجود حس کردند، نتیجه رشادت های شهدای عزیز ماست.

امام جمعه ماسال با اشاره به پیش بینی رهبر معظم انقلاب درباره حضور پرشور مردم در راهپیمایی امسال اظهار داشت: دشمنان و رسانه هایشان به چند نفر اغتشاشگر معدود دلخوش کرده بودند و می‌خواستند القا کنند مردم انقلاب را نمی‌خواهند اما دیدید که چقدر در محاسباتشان درباره ملت ایران اشتباه کرده اند.

حجت الاسلام موسوی با بیان اینکه گفته بودم دشمنان چند روزی صبر کنند تا این روز عظیم را ببینند، تاکید کرد: ای کاش این جایگاه جا داشت تا شمار زیادی از شما مردم از این جا سیل جمعیت را ببینند.

وی افزود: یکی از رموز اصلی ماندگاری نظام، عنایت و پشتیبانی شما مردم است. مردمی که ۴۰ سال است در همه مخاطرات و صحنه های حساس می آیید و دشمنان را نا امید می کنید.

سخنران ویژه مراسم گرامیداشت چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در ماسال خاطر نشان کرد: رهبر انقلاب در دیدار همافران فرمودند مردم سختی ها و نارسائی ها را تحمل می‌کنند اما فساد و اختلاس و فاصله طبقاتی را نمی توانند تحمل کنند.

وی افزود: نباید در جامعه دینی فرهنگ اشرافیگری جا باز کند چرا که لحظه ای که مسئولین ما به سمت اشرافیگیری بروند آن لحظه، زمان سقوط ماست.

امام جمعه ماسال با بیان اینکه حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان‌دهنده تایید عملکرد مسئولین نیست، اظهار داشت: مردم برای انقلاب و ولایت آمده اند و مطالباتشان سر جای خودش هست. حرف مردم این است که مبارزه با فقر و فساد و تبیعض باید در دستور کار شما باشد.


ویژه ها