شنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ , 27 July 2024

تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۹۳
ساعت انتشار : ۲:۵۳ ب.ظ
چاپ مطلب

مدرک تحصیلی احسن الله رادمهر بازهم جنجال آفرید!

انتشار تصویری از کارت دانشجویی احسن الله رادمهر در برخی رسانه های مجازی ابهامات جدیدی را درباره مدرک تحصیلی وی ایجاد نمود.

به گزارش ماسال نیوز، انتشار تصویری از کارت دانشجویی احسن الله رادمهر، نامزد دوره گذشته انتخابات تالش بزرگ نشان می دهد که وی حداکثر در تابستان ۹۳ می توانست فارغ التحصیل دوره کارشناسی ارشد دانشگاه شهید بهشتی باشد و یا اینکه هم اکنون دانشجوی سال سوم این دانشگاه است.

بر این اساس، در کارتهای دانشجویی، معمولا دو رقم ابتدایی شماره دانشجویی، بیانگر سال ورود دانشجو به دانشگاه می باشد. به این ترتیب، می توان نتیجه گرفت احسن الله رادمهر بر اساس شماره دانشجویی منتشر شده هم اکنون باید ترم چهارم خود را به پایان رسانده و احتمالا در تابستان گذشته از پایان نامه دانشجویی خود دفاع نموده باشد.

فارغ التحصیلان کارشناسی ارشد به خوبی می دانند که معمولا دفاع از پایان نامه کارشناسی ارشد و انجام امور تسویه حساب دانشگاه به سال سوم می انجامد.

با این وجود احسن الله رادمهر ادعا می کند که پس از انتخابات سال ۹۰ (یعنی اسفند سال ۹۱) در آزمون ارشد شرکت کرده است. در این صورت، رادمهر باید ورودی پاییز سال ۹۲ باشد که این گفته وی بر ابهامات موجود می افزاید.

با این وجود، تمام مسائل مطرح شده تنها فرضیاتی است که باید این فعال سیاسی خود با ارائه مدرک تحصیلی روشن سازد.

اما نکته پایانی اینکه، آقای رادمهر باید خوب بدانند مردم به افراد عوامفریب، دروغگو، بی سواد و از زیرسوال در رو رأی نمی دهند!

انتهای پیام/


12 ديدگاه

  1. از ماسال گفت:

    دیپلم رادمهر ببخشید دکتر رادمهر پیر شدیم مدرکتو ندیدیم.

  2. اوله گفت:

    برو بزار باد بياد . تو هم با اين مدرك گرفتنت.

  3. زینب گفت:

    من خودم دانشجو علامه هستم هم رشته اقای رادمهر در دانشگاه شهید بهشتی چهار ترماست وترم پنجم نداره

  4. رضوانشهر گفت:

    ماشالله رادمهر هر روز خبره جدیدی ازت میاد،این آقا معلوم نیست مردم تالش رو چی فرض کرده،واقعا چه فکری راجع به ما میکنه؟؟؟؟اینجا مشخص میشه که اگه واقعا این آقا اگه خوب بود یاری اونو پیش خودش نگه میداشتو از دستش نمیداد،خدایی از اولشم. قیافش به دکترا نمیخورد،شایدم فک کنه که با پول خرج کردن مردم به این چیزا توجه نمیکنند!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  5. رتبه من گفت:

    این بنده خدا تا آخر نتونست جور در بیاره مدرکشا
    اصلا یه پیشنهاد تو شهید بهشتی را ولش کن
    یه دانشگاه دیگه را نام ببر
    شاید کسی نتونست دستتا رو کنه .

  6. نورا گفت:

    بابا ول کنید دکتر رادمهر را آخه بنده خدا خواست کلاس بیاد دکتر است

    فقط حاج بهمن محمدیار ی افتخار تالش بزرگ

  7. وبلاگ رسمی هواداران جناب رادمهر گفت:

    جوابیه شما در وبلاگ هواداران حاج احسن الله رادمهر فرزند تالش بزرگ

    http://talesh-ma.blogfa.com/post/24

  8. 11 گفت:

    رادی جان بخون ، شاید ای روزی اشته مدرکی ویگری

  9. علی اکبر(نعمت اله ) علی نیا مریا گفت:

    بنام خدا
    باسلام
    سایت وزین و صادق رای ما…
    به استحضار میرساند که حقیر یکی از کاندیداهای دوره نهم در تالش بزرگ بودم که پس از دریافت تایید صلاحیت انصراف خود را اعلام نموده و به ادامه تحصیل پرداختم…نکته جالب توجه اینکه باور بفرمائید چقدر در خصوص ارایه مدرک تحصیلی استعلامات انجام حتی از دانشگاه استخراج مدرک ارشد و حالیه …. به بنده زنگ زدن گفتن چه اتفاقی افتاده که مدرک شما را مرتب استعلام مینمایند……..متاسفانه اینجور موارد در این کشور کم نیست … موضوع مرحوم کردان …… الان هم بعضی از نمایندگان مجلس از ….استفاده نموده و ادامه تحصیل خود را در مقاطع تحصیلات تکمیلی ادامه میدهند…. به نظر دوست عزیز ما جناب آفای (ا-ر) هم با از مردم تالش بزرگ(تالش-رضوانشهرو ماسال ) عذر خواهی نموده و اصلا نه به صلاح خود و نه به صلاح جامعه میباشد که ایشان وارد کارزار انتخاباتی شوند.باتشکر

  10. 09352565826 گفت:

    رادمهر تنها گزینه برتر تالش. والسلام

  11. صرفا جهت خنده گفت:

    از اول کلی استعلام میکنند اگه ایراد داشت قبولش نمیکردند چرا این همه جو ایجاد میکنید

ویژه ها