شنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ , 27 July 2024

تاریخ انتشار : ۲۸ تیر ۹۷
ساعت انتشار : ۱۱:۵۳ ب.ظ
چاپ مطلب
پیام های مردمی 28 تیر ماه هفته نامه راه 57؛

از اکراه مردم از نماینده دروغگو تا روستایی در شاندرمن که تلویزیون هم به سختی روشن می شود!

هفته نامه راه 57 در شماره جدید خود بخشی از پیام های مردمی دریافتی از مردم در کانال تلگرامی این سایت خبری را منتشر کرد.

به گزارش ماسال نیوز؛ هفته‌نامه راه ۵۷ در شماره جدید خود بخشی از پیام‌های مردمی دریافتی از مردم در کانال تلگرامی این سایت خبری را منتشر کرد که در ادامه تقدیم خوانندگان محترم می‌شود:

مردم از داشتن نماینده دروغگو اکراه دارند

غلامعلی جعفرزاده نماینده رشت: گفته است: مردم برای پاک کردن شیشه‌هایشان نیز از داشتن کیهان اکراه دارند!

جناب نماینده! آن چه که مردم از آن بیزار و به آن اکراه دارند، بودن یک رسانه نقاد و احیاناً مخالف نظرات نیست، بلکه بودن مسئول و نماینده‌ای است که دروغ می‌گوید، از روی ناتوانی مدام قُر می زند و قصور خود را به دیگران حواله می‌دهد، کار نمی‌کند و در منزل می‌خوابد و خود را محق بر حقوق بالا می‌داند و دریافتی کمتر از آن در دوره نمایندگی را محق بر دزدی، رانت، تخلف و فساد می‌داند.

و علی ای حال کیهان اگر خواننده ندارد یک نماینده وقت خود را برای تخریب یک رسانه تلف نمی‌کند بلکه پیگیر حل مشکلات جامعه در مجلس می‌شود.

علی اصغرلطیفی

…..

اینجا تلویزیون هم به سختی روشن می‌شود

سلام با تشکر از هفته نامه راه ۷؛ الان چندین سال است که روستای گسکمین جان خیابان شهید موسوی و کوچه آزادگان مشکل شدید کمبود برق داریم و مراحل مربوط به تقویت برق این منطقه در حال اجرا می‌باشد.از مسئولین دلسوز و پر تلاش خواهشمندیم حتی یک روز هم زودتر، این نصب ترانس صورت بگیرد بی نهایت سپاسگزار می‌شویم. شما از مشکلات قطعی برق در مناطق مختلف شهرستان گله دارید، اما ما از نداشتن برق کافی، حتی یخچال و تلوزیون هم به سختی روشن می‌شود چه برسد به کولر و پنکه!!!! این واقعاً دردآور است که در این گرما، کولر در خانه وجود داشته باشد اما برق نباشد که روشن شود.!!! امیدوارم مشکل همه‌ی مردم حل شود. و مشکل ما هم به زودی زود حل شود.

….

جعفرزاده و عکس یادگاری با مردم!

با سلام؛ در رابطه با پيام آقاي جعفر زاده نماينده رشت بايد بگويم اي كاش خبرنگاران كيهان را فرا می‌خواندید تا از جلسه ديدارهاي مردمي شما در روزهاي جمعه خبر تهيه می‌کردند. يادتان هست كه انبوه جميعت پشت درهاي بسته منتظر بودند و شما دو نفر جوان را در كنارتان نگه داشتيد و فرمودين از ما عكس بگيريد و در خبرها درج نماييد عكس گرفته شد اما دريغ از حل مشكلات، جواب خدا را چه می‌دهی؟

 

کوچه‌ای که در ماسال اسم ندارد

سلام کوچه فرعی خیابان شهید محبی جنب منزل مرحوم نادر فیاض سالیان سال است اسم ندارد. یادم هست از اولین منتخبین شورا درخواست کردم که برای این کوچه اسم بذارند…..

…..

تشکر از اداره برق ماسال

سلام

از زحمات شبانه روزی رئیس اداره برق مهندس ذولفقاری مدیر زحمت کش و با اخلاق شهرستان ماسال و از همکارانش در اداره برق جهت تعویض ترانس چاله سرا تقدیر تشکر را داریم.

دهیاری و شورای اسلامی دهستان؛ چاله سرای شاندرمن.

……
ماجرای سرعت‌گیر جلوی شهرداری ماسال چیست

یه سؤال حدف سرعت‌گیر بزرگ جلوی شهرداری ماسال چیه؟؟ مردم سرعت خودشونو کم کنن ببینن مسئولین شهرستان چی ساختن

تصادفات کشوری کم شه. سیمان سنگ فرش اضافه آمده بود. جریان چیه اصلاً؟؟؟

….

 بيان مشكلات بزرگترين كمك به فرماندار است

باسلام در جواب دوست و همشهری عزیز در رابطه با انتقاد به فرماندار:

دوست عزیز! تازگیها می‌شنویم میگن مردم در کنار مسئولین، کسی که مشکل محل و روستا یا شهر خودش را به بالاترین رده دولتی در شهرخودش انتقال میده و ازش کمک میخواد انتقاد نیست، اگر آقای فرماندار یا هر مسئول دیگری این مطالب را مطالعه بفرماید متوجه می‌شود که مردم بهشون لطف دارن در رابطه انجام تکالیفشون. این‌ها درکنار هم بودن هست نه انتقاد. این‌ها یک نو روش سازندگی هست نه انتقاد. آگه کسي بصیرت داشته باشد مطمئناً مطالب این کانال همش یک نو همکاری می‌باشد. آقای فرماندار توی این ۷ ماه گذشته تونسته به تک تک روستاها و کوچه وخیابونها سر بزند؟ پس این مردم دارن بزرگ‌ترین خدمت رو به فرماندار می‌کنند.

….

 حواله‌های نفت سفيد ديروز هنوز تأييد نشده!

سلام؛ وقت بخیر؛ من يه كافي نت دار در شاندرمن هستم. لطفاً این مطلب و تو کانال برام بزارید. حواله‌های نفت سفيد که در تاریخ ۲۵ تیر رو سایت ثبت کردیم اداره آبیاری هنور تأیید نكرده! تشكر

….

زمین حمام عمومی روستای شالما هم تصرف شد؟!

با سلام. حدود ۳ سال هست که حمام عمومی روستای شالما توسط یکی از اهالی این روستا بدون هماهنگی با مسئولین شهری و روستا تخریب شده و زمین آن توسط این فرد بدون مجوز محصور شده و مورد استفاده شخصی این فرد قرار گرفته. اعضای شورا ودهیاری روستای شالما نسبت به این موضوع بی تفاوت هستند در صورتی این ملک بیت المال هست و این زمین را مردم روستا خریداری کردند در اختیار بخشداری گذاشتن. از فرماندار محترم خواهشمندیم به این موضوع رسیدگی کنند.

….

آقای فرماندار ! راه حل رفع بحران آب اینجاست

جناب فرماندار! حالاکه فرمان را داری و به هرطرف که در شهرستان دلت خواست میتونی بپیچی، چه به چپ و چه به راست. پیشنهاد می‌کنم دو ساعتی نه به چپ بپیچ و نه به راست. در خط انقلاب و از خود انقلاب مستقیم بسمت سردار جنگل به پیش تا ییلاقات ماسال. بازه هم نه چپ و نه راست. مستقیم نظر کن به خانه‌های ییلاقی مرفهین بی درد که همه چشمه‌های ییلاقات را منحرف و بسمت خانه‌های خود هدایت و از سرازیر شدن. آب به رودخانه خالکایی که تنها تأمین کننده آب کشاورزان شهرستان می‌باشد، جلوگیری می‌کنند. لازم نیست شبانه روز جلسه بحران آب تشکیل دهید و بقول شاعر:

نشستند و گفتند و برخاستند

پی مصلحت مجلس آراستند

با یک اقدام انقلابی، به رییس اداره منابع طبیعی دستور قطع لوله کشیهای غیرقانونی چشمه‌ها به خانه‌ها را صادر و باهماهنگی دادستان محترم و نیروی انتظامی، یکبار برای همیشه بحران آب رودخانه خالکایی را حل کنید. یقین دارم پاشنه آشیل فرمانداری ماسال همین آب و منابع طبیعی بوده، هست و خواهد بود. اگر براین مشکل فائق امدید، احتمال حل مشکلات دیگر را هم می‌توان داد وگرنه، این خمیر آب فراوان خواهد برد.

…..

 فرماندار ماسال فقط به فكر رونق گردشگري شهرستان است؟!

با سلام! جناب آقاي عامر! خسته نباشيد

در پي مراجعات مكرر كشاورزان جنابعالي قول مساعد براي تأمین آب كشاورزي را داديد ولي گويا شما به عنوان فرماندار انتخاب شديد تا فقط به فكر رونق گردشگري شهر ماسال باشيد از زماني كه بر مسند فرمانداري تكيه نموده‌اید فقط يك ايده در ذهنتان جان گرفته بوم بوم گردي وگردشگري، برادر من شما چيزي شنیده‌اید اما اين شهرستان فعلاً آب می‌خواهد. كشاورز غذا می‌خواهد. بهتر است رونق گردشگري را براي يك وقت ديگر بگذاريد اي كاش اين پيام به دست شما می‌رسید كاش!!!!

…..

اقدامی که مسئولان شهرستان ماسال برای انجام آن امروز و فردا کردند

بسمه تعالی

جناب اقای فرماندار! امروز همان فردایی است که دیروز منتظرش بودیم. دیروز صدها بار به اداره ابیاری، جهاد کشاورزی، بخشداری، دهیاری، سرآبیار و همه و همه فریاد می‌زدیم که تنها استخر كيشه خاني مارا لایروبی کنید تا برای روز مبادا آبی ذخیره شود. همانند ذخیره‌ای برای دنیای مبادا از اعمال نیکمان. اما هرروز به بهانه‌هایی به فردا سپردید. تابستان بود. گفتید الان زود است. پاییز شد. گفتید الان روزها کوتاه است. زمستان شد، گفتید دراین هوای سر بارانی؟!! عید شد، گفتید وقت دید و بازدید آیت. بهار شد، گفتید دیگر دیر است و اندک مثقال ابی که ذخیره شده را نباید هدر داد. بقول استاد که می‌فرماید:

همو وعده کنی امروز و فردا

ندانم من که فردای تو کی بی

علی ایحال، چندین سال بدینسان گذشت. اینک بیایید و باعزمی راسخ، همتی کنید و بایک اقدام قاطع، با لابروبی صحیح و دقیق، یکبار برای همیشه این معضل را حل کنید.

…..
جاده ییلاق را خط کشی کنید

می‌خاستم راجع به خط سفید وسط جاده در ییلاقات ماسال به راه و شهر سازی یه درخواستی بشه؛ چون وقتی ک هوا مه آلود هست بدون خط سفید اصلن نمیشه رانندگی کرد. با تشکر همایون استوار


شالما؛ گردشگران و حداقل زیرساخت‌های روستا که فراهم نیست

سلام خسته نباشید خدمت ماسال نیوزیها. با اینکه روستای شالما یکی از روستاهای زیارتی و گردشگری شهرستان ماسال هست، که سالیانه خیل عظیمی مسافر ازسراسر کشور به خودش می‌پذیرد، کوچه‌های ورودی این روستا شامل کوچه انقلاب و ساحلی …. از حداقل زیر ساخت محروم هستند. روزهای بارارنی تردد با پای پیاده از این کوچه‌ها مشکل هست چه بسا تردد اتومبیل. متاسفانه درشرایط بحران ماشین آتشنشانی و اورژانس قادر به امداد رسانی نیستند. از مسئولین ذی ربط تقاضا داریم که به مشکلات اهالی روستای شالما رسیدگی کنند. در ضمن از دهیاری روستای شالما انتظار بیشتر از اینها را داریم که حتی برای یک بار این مشکلات روستا را به مسئولین در شهرستان انتقال دهند. باتشکر

 


ویژه ها