شنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ , 27 July 2024

تاریخ انتشار : ۱۱ شهریور ۹۷
ساعت انتشار : ۱۲:۱۰ ق.ظ
چاپ مطلب

شگفتی سازی چوکا در جام حذفی با پیروزی مقابل بادران

تیم فوتبال چوکا تالش با پیروزی دور از خانه مقابل بادران تهران به مرحله چهارم رقابت‌های جام حذفی فصل 97-98 راه یافت.

به گزارش ماسال نیوز به نقل از فارس؛ دو تیم فوتبال چوکا تالش و بادران تهران از مرحله سوم رقابت‌های جام حذفی از ساعت ۱۶:۴۵ در مجموعه ورزشی نفت تهرانسر به مصاف یکدیگر رفتند.

داور: کیوان علی محمدی

کمک‌ها: محسن بابایی، علیرضا طاهرخانی و عنایت قوچ سانلو

ناظر داوری: بابک وسیله بر

شاگردان اصغر رسول‌زاده با ترکیب نیما دلاوری، سید هادی موسوی، احسان عبدی، میلاد جلالی، محمد جعفری، مصطفی زینعلی، هادی سهرابی، علی مصطفایی، مجتبی رستمی، محمد دادرسی و رضا بهمئی بازی را آغاز کردند.

بادرانی‌ها با ترکیب علی سلیمی، میثم مجیدی، محمد آشتیانی، صابر خوشنام، اویس کردجهان، علی‌اکبر فرهنگ، رضا نجاری، سهیل رحمانی، میعاد یزدانی، حمید کاظمی، احمد الجبوری پا به میدان گذاشتند.

بازی با میدان داری بادرانی ها آغاز شد، شاگردان مهدی پاشازاده در دقایق ابتدایی مسابقه فرصت‌های خوبی برای گلزنی خلق کردند و مزد حملات خود را در دقیقه ۳۲ گرفتند، این تیم در این دقیقه توسط احمد الجبوری به گل برتری دست‌یافت.

چوکایی ها نیمه دوم را مالکانه آغاز کردند و سعی در جبران گل زده داشتند، سبزپوشان گیلان در دقیقه ۸۴ مزد حملات خود را گرفته و توسط رضا بهمئی به گل تساوی دست‌یافتند، این نتیجه تا پایان نیمه دوم پابرجا ماند.

دو تیم در دو وقت اضافه ۱۵ دقیقه‌ای با یکدیگر مصاف دادند که حاصلی برای هیچ‌یک نداشت، بازی درنهایت به ضربات پنالتی کشیده شد، چوکایی ها چهار پنالتی از پنج پنالتی خود را به گل تبدیل کردند درحالی‌که بادران تنها سه پنالتی خود را به ثمر نشاند و بازی درنهایت با نتیجه پنج‌بر چهار به سود سبزپوشان گیلان به پایان رسید.


ویژه ها