شنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ , 27 July 2024

تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۹۷
ساعت انتشار : ۵:۰۲ ب.ظ
چاپ مطلب
فرمانده سپاه قدس گیلان مطرح کرد

عجز آمریکا در جنگ نظامی و دست به دامن جنگ سایبری شدن/زحمات کامیون‌داران در دوران دفاع مقدس فراموش نشود

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه آمریکا با قدرت در حوزه سایبر و جنگ روانی قد علم کرده گفت: ملت ایران هماره توطئه‌های دشمنان را با بیداری و آگاهی خنثی کرده است اما اگر به فرمایشات رهبر انقلاب گوش فرا ندهیم، جاهلان اظهارنظر می‌کنند.

به گزارش ماسال نیوز؛ به نقل از خبرگزاری فارس از رشت، سردار محمد عبدالله پور در سخنان پیش از خطبه نماز جمعه این هفته شهر رشت با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تقارن آن با ماه محرم اظهار کرد: شهادت جمعی از نیروهای مسلح و مردم عزیز در حادثه تروریستی اهواز را گرامی می‌داریم.

وی با گرامیداشت فرارسیدن هفته دفاع مقدس افزود: بعد از انقلاب دشمنان انقلاب دیدند که اگر این نظام با شعارهایش پیش رود معادلات دنیا به هم خواهد خورد ازاین‌رو توطئه‌هایی ازجمله جنگ تحمیلی را علیه انقلاب اسلامی به راه انداختند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به مفهوم دفاع مقدس از دیدگاه امام خمینی (ره) گفت: ملت ایران جانانه با تمام وجود از این انقلاب دفاع کردند و هنوز نیز پای آرمان‌های آن ایستاده‌اند.

عبدالله پور با اشاره به اینکه اگر دنیا واقعیت دفاع مقدس را به گوش مردم خود برسانند مردم آن‌ها از حکومتشان بیزار می‌شوند بیان کرد: در هشت سال جنگ تحمیلی، بسیاری از کشورهای دنیا ناجوانمردانه سلاح شیمیایی را به عراق دادند تا بر سر مردم ایران بریزند.

وی با بیان اینکه کشورهای مدعی حقوق بشر اقدام به ساخت انواع سلاح‌های شیمیایی کردند و آن را علیه مردم ایران آزمایش کردند افزود: ایران باوجود کمبود امکانات اما باهمت و ایثار مردم ایران در این جنگ پیروز شد.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اذعان به تمایل ابرقدرت‌های جهان به جنگ با ایران گفت: ایران آن‌قدر قدرتمند است که هیچ قدرتی یارای مقابله با آن را ندارد، به همین دلیل است که هنوز کشوری جرئت مقابله و حمله به ایران را پیدا نکرده است.

عبدالله پور با اشاره به قدرت دریایی ایران در خلیج‌فارس افزود: دشمنی که نتوانسته در حوزه دفاعی کاری علیه ایران انجام دهد تمامی تلاش خود را برای ایجاد نفاق و جدایی بین مردم و رهبری نظام خواهد کرد.

وی با بیان اینکه ارتش آمریکا، ارتشی دریا محور است تصریح کرد: قدرت نظامی ایران بر مبنای زمینی است اما آمریکایی که سال‌ها تلاش کرده تا بر مبنای دریایی نیروهای خود را تجهیز کنند، امروز با تمام‌قدرت در حوزه سایبر و جنگ روانی قد علم کرده تا به اهداف خود برسند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه دشمن به دنبال ایجاد جنگ روانی در ایران است گفت: اگر ایران در حوزه سایبری و جنگ روانی قدرتمند عمل نکند، ممکن است فریب دشمن در فضای سایبری را بخورد.

عبدالله پور با تأکید بر حل مشکلات کامیون دارها افزود: این کامیون دارها همان‌هایی هستند که در زمان جنگ برای خدمت‌رسانی در دوران دفاع مقدس صف می‌کشیدند و دشمن در تلاش بود آن‌ها را در مقابل نظام قرار دهد.

وی با بیان اینکه مسئولان باید تمام‌وقت خود را برای حل مشکلات مردم بگذارند گفت: دشمن تمام‌قد در تلاش است تا بافاصله انداختن بین مردم و نظام به انقلاب اسلامی ضربه بزند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اذعان به اینکه حرف‌های پوچ رئیس‌جمهور آمریکا نشان از درستی مسیر انقلاب اسلامی دارد بیان کرد: جوانان باید در عرصه رسانه و فضای مجازی هوشیار باشند چراکه دشمن به دنبال ایجاد فضایی است تا مشکلات را بزرگ‌تر و رعب‌انگیزتر نشان دهد.

عبدالله پور با اشاره به‌پیش بینی جنگ اقتصادی در ایران افزود: دشمن با ایجاد شبهات در فضای سایبری مشکلات را بزرگ‌تر نشان می‌دهد، اگر ایران ۱۰۰ درصد نیز در محاصره اقتصادی قرار بگیرد باز مشکل مواد غذایی در ایران نخواهیم داشت.

وی با اذعان به اینکه ملت ایران همواره بصیر و هوشیار است گفت: این ملت هماره توطئه‌های دشمنان را با بیداری و آگاهی خنثی کرده است اما اگر به فرمایشات رهبر انقلاب گوش فرا ندهیم، جاهلان اظهارنظر می‌کنند.

انتهای پیام/


ویژه ها