شنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ , 27 July 2024

تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۹۷
ساعت انتشار : ۹:۳۸ ب.ظ
چاپ مطلب
همزمان با چهارمین روز از دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی برگزار شد؛

جشن پایان گازرسانی در بخش شاندرمن + تصاویر

نویسنده : سیدطاها موسوی

در چهارمین روز از دهه مبارک فجر و به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، پروژه گازرسانی روستای پنگاپشت شاندرمن افتتاح شد.

به گزارش ماسال نیوز، در چهارمین روز از دهه مبارک فجر، به مناسبت این ایام،از پروژه گاز رسانی روستای پنگاپشت شاندرمن بهره برداری شد.

گفتنی است که با افتتاح این پروژه، زین پس همه ی مناطق بخش شاندرمن از نعمت گاز بهره می برند.

در این مراسم معاونت بهره برداری گاز استان گیلان گفت: در سطح استان گیلان ۱۹۶۴ روستا گاز رسانی شده است که این حدود ۹۵ درصد از استان گیلان است.

که برای این پروژه، حدود ۱۲ کیلومتر با ۴ میلیارد ریال هزینه کار انجام شده است و توانستیم برای حدود ۵۵ خانوار را گاز رسانی کنیم.

همچنین محمدجواد عامر فرماندار ماسال در ادامه تسریع کرد: بنده در ابتدای حضور خود در این شهرستان چند قول داده بودم که یکی از آنان این بود که به روستاهایی که در بحث گاز رسانی به آن ها توجه ای نشده بود گازرسانی شود و مشکلشان مرتفع گردد که الحمدالله وعده ما  تحقق پیدا کرد و در خصوص رفع مشکل راه های مواصلاتی در روستای پنگاپشت پیگیری می شود.

 

در حاشیه این مراسم به مشکل عدم وجود شبکه برق برای ۲۲ خانوار روستای پنگاپشت بعد از افتتاح پروژه برق رسانی در سال گذشته اشاره شد.

که عامر در توضیح آن گفت: دهیاری باید به صورت جدا تقاضای هر خانوار را با مشخصات کامل اعلام کند تا ما بتوانیم از منابع طبیعی برای آنان درخواست مجوز کنیم.

 

 


ویژه ها