شنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ , 27 July 2024

تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۹۷
ساعت انتشار : ۷:۵۸ ب.ظ
چاپ مطلب

چهارمین یادواره شهدای محله سنگ‌بست ماسال برگزار شد

چهارمین یادواره شهدای محله سنگ‌بست ماسال در مسجد علی‌ابن ابی‌طالب(علیه‌السلام) برگزار شد.

به گزارش ماسال نیوز؛ چهارمین یادواره شهدای محله سنگ‌بست ماسال با حضور خانواده معظم شهدا، مسئولان نظامی و انتظامی و اجرایی شهرستان در مسجد علی‌ابن ابی‌طالب(علیه‌السلام) برگزار شد.

در این مراسم حجت‌الاسلام محمد حسن سمیعی از پیشکسوتان انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس به سخنرانی و حاج رسول خدادادیان از مداحان برجسته استان گیلان، به مداحی پرداخت.

«حجت‌الاسلام محمدحسن سمیعی» در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، اظهار کرد: امروز ما هرچه داریم به دلیل رشادت‌ها، ایثار و از خود گذشتگی شهدا و خانواده‌های آنهاست.

این روحانی مبارز انقلابی با بیان اینکه شهدا با ایثار جان خود آزادی و استقلال را به کشور هدیه دادند، افزود: هرچه در زمینه زنده نگه داشتن یاد شهدا کار کنیم، کم است.

وی گفت: ثبات نظام، امنیت و آرامش کشور مدیون شهدا و ایثارگران است، کسانی که با بهره‌گیری از فرهنگ غنی ایثار و شهادت در راه مکتب و میهن خود جان‌فشانی کردند.

گفتنی است، در این مراسم پرچم‌های منقش به عکس شهدا که هر یک از زائران اربعین حسینی به عنوان نائب‌الشهید شهدای شهرستان ماسال مشرف به کربلای معلی شده بودند، آن پرچم به خانواده هر شهید اهدا شد.

لازم به ذکر است در پایان این مراسم از حاضرین با صرف شام پذیرایی شد.


ویژه ها