شنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ , 27 July 2024

تاریخ انتشار : ۲۱ فروردین ۹۸
ساعت انتشار : ۲:۳۳ ب.ظ
چاپ مطلب
با گذشت 21 روز از سال جدید؛

سردهنه‌های کشاورزی همچنان مسئله اول کشاورزان ماسالی و شاندرمنی است / مسئولان به جای جلسه با احزاب سری به مزارع مردم بزنند

در حالی که 21 روز از سال جدید گذشته است اما همچنان مسئله اول کشاورزان ماسالی و شاندرمن بازگشایی سردهنه‌های کشاورزی است.

به گزارش #ماسال_نیوز؛ درحالی‌که فصل کشاورزی و کشت برنج آغاز شده است متأسفانه همچنان برخی دهنه‌های کشاورزی در شهرستان ماسال بازگشایی نشده‌اند و یا دارای مسئله هستند.

🔹بررسی‌های ماسال نیوز نشان می‌دهد بازگشایی سردهنه کشاورزی روستای مرکیه ماسال همچنان مسئله اول کشاورزان این منطقه است و کشاورزان دوله‌ملال نیز در پربارش ترین سال سالیان اخیر همچنین با مسئله عدم دسترسی به آب کشاورزی مواجه هستند.

🔹 در نهر کنز که بخشی از آب اراضی شالیزاری روستاهای سیاهمرد و گیله‌سرای ماسال را تأمین می‌کند کشاورزان با عدم دسترسی کافی با آب موجه هستند و این در حالی است که سرآبیار کشاورزی شاندرمن به تازگی از سوی مسئولان منصوب شده است.

🔹امیدواریم مسئولان ارشد شهرستان، یک سال و نیم بعد از انتخابات به جای جلسه گذاشتن با مسئولان ستادهای انتخاباتی به فکر حل مسائل اساسی مردم باشند و سری هم به مزارع کشاورزی مردم بزنند و بدانند آن‌ها جایگاهی جز خادمی مردم ندارند و برای رسیدن و حفظ جایگاه خود نباید وام‌دار احزاب سیاسی دخیل در انتخابات باشند.

 

✍ #سید_هادی_منفرد


ویژه ها