شنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ , 27 July 2024

تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۹۸
ساعت انتشار : ۳:۵۶ ب.ظ
چاپ مطلب
مدیر روابط عمومی فرمانداری ماسال:

طرح به اصطلاح ساماندهی ییلاقات ماسال موقتاً متوقف شد

مدیر روابط عمومی فرماندار ماسال از توقف موقت ساماندهی ییلاقات و جنگل‌های ماسال خبر داد و گفت: قرار است اصلاحات و بازبینی‌های لازم بر روی طرح‌های ساماندهی ییلاقات صورت بگیرد.

به گزارش ماسال نیوز؛ سامانه «فارس من» باهدف پیگیری مستقیم مسائل و مشکلات مردم راه‌اندازی شده و در سریع‌ترین زمان به پیگیری موارد اعلامی می‌پردازد.

«همت همه‌جانبه برای از بین بردن ییلاقات ماسال» یکی از عناوینی بود که توسط مخاطبان در سامانه فارس من ثبت شد.

در ثبت این سوژه مردمی آمده است که «شنیده‌ایم قرار شده ییلاقات ماسال را در جهت توسعه‌ای که همه از آن حرف می‌زنند اما پشت آن خیانت است را واگذار کنند، خواهش می‌کنیم این موضوع را پیگیری کنید.»

مدیر روابط عمومی فرمانداری شهرستان ماسال به نمایندگی از فرماندار این شهرستان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با بیان اینکه به‌طورکلی طرح ساماندهی ییلاقات ماسال قرار بود در قالب چهار طرح مطالعاتی دنبال شود، اظهار کرد: قرار بود ساماندهی ییلاقات پس از طرح‌های مطالعاتی از سوی منابع طبیعی به مزایده گذاشته شود.

یاسر علیجانی با اشاره به مزایای طرح ساماندهی ییلاقات ماسال افزود: از مزایای این طرح‌ها ایجاد اشتغال برای بیش از ۲۹۰ نفر، ساماندهی وضعیت ییلاقات و خارج شدن از وضعیت کنونی، استخدام ۶۰ قرقبان از نیروهای بومی جهت حفاظت از جنگل بود.

وی با اشاره به وضعیت نامطلوب ییلاقات و جنگل‌های ماسال گفت: هم‌اکنون جنگل‌ها و مراتع ماسال فاقد حتی یک قرقبان است که احیای جنگل و درختکاری در مناطق مختلف ییلاقی از دیگر اهداف ساماندهی ییلاقات بود.

مدیر روابط عمومی فرمانداری ماسال با اشاره به اینکه به دلیل برخی از اعتراضات و انتقادات واگذاری طرح ساماندهی ییلاقات ماسال موقتاً متوقف‌شده، افزود: ساماندهی ییلاقات و جنگل‌های ماسال موقتاً متوقف‌شده اما قرار بر این است تا اصلاحات و بازبینی‌های لازم بر روی طرح‌ها صورت بگیرد.


ویژه ها