شنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ , 27 July 2024

تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۹۸
ساعت انتشار : ۱۲:۲۸ ب.ظ
چاپ مطلب

یک رد صلاحیتی گیلانی رییس هیئت مدیره شرکت ملی فولاد ایران شد!

در حالی که این روزها مردم به کرّار خبر اختلاس و دزدی مسئولان غیرمتعهد را از رسانه‌ها و جراید می‌شنوند وزیر صمت در اقدامی عجیب، #رسول_جماعتی نامزد رد صلاحتی دوره‌های گذشته انتخابات در حوزه فومن و شفت را به عنوان رئیس هیات مدیره شرکت ملی فولاد ایران منصوب کرد.

به گزارش ماسال نیوز به نقل از گیلان‌پرس، در حالی که این روزها مردم به کرّار خبر اختلاس و دزدی مسئولان غیرمتعهد را از رسانه‌ها و جراید می‌شنوند وزیر صمت در اقدامی عجیب، #رسول_جماعتی نامزد رد صلاحتی دوره‌های گذشته انتخابات در حوزه فومن و شفت را به عنوان رئیس هیات مدیره شرکت ملی فولاد ایران منصوب کرد.

شرکت ملی فولاد ایران، یکی از مهمترین و بزرگترین شرکت مادر تخصصی (هلدینگ) وزارت صنعت، معدن و تجارت و (ایمیدرو) بشمار میاید که در زیر مجموعه خود ۷ شرکت ملی فولاد را با بیش از ۴۵ هزار پرسنل تحت پوشش دارد و حدوداً دو سوّم بودجه کشور از طرق وابسته به این شرکتها تامین میشود.

حضور فیاض زاهد به عنوان مشاور وزیر صمت در انتصاب جماعتی به عنوان رئیس هیأت مدیره شرکت ملی فولاد گیلان نمی‌تواند بی‌تأثیر بوده باشد!

پی‌نوشت:
آیا کسی که در سال‌های قبل نهادهای اطلاعاتی و امنیتی وزارت صمت او را متخلف و فاقد صلاحیت دانسته‌اند صلاحیت مدیریت بر بیت‌المال را دارد؟!


ویژه ها