جمعه ۲۷ مهر ۱۴۰۳ , 18 October 2024

تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۹۸
ساعت انتشار : ۲:۴۳ ب.ظ
چاپ مطلب
نماینده تالش بزرگ در گفتگو با ماسال نیوز:

ناظر و مجری فعلی طرح ساحلی گیسوم پسرعمو هستند!  / هیچ گزارشی از درآمد میلیاردی طرح گیسوم ارایه نشده است

نماینده تالش گفت: در مزایده گذشته، آقای محرمی ناظر طرح بود و پسر عمویش برنده مزایده شده بود که آن هم خلاف قانون منع مداخله کارکنان و بستگان در مناقصه و مزایده‌ها بود.

محمود شکری در گفتگو با خبرنگار ماسال نیوز اظهار کرد: در مزایده گذشته، آقای محرمی ناظر طرح بود و پسر عمویش برنده مزایده شده بود که آن هم خلاف قانون منع مداخله کارکنان و بستگان در مناقصه و مزایده‌ها بود. یعنی ناظر طرح فردی به اسم محرمی بود و مجری طرح هم پسر عموی ایشان و آن هم با فامیلی محرمی بوده است که خلاف صریح قانون است. این طرح ۲۰ سال در اختیار این‌ها بوده است. شهردار فعلی برای آقای محرمی که کارمند شهرداری است حکم حضور در شهرداری را زده است اما متأسفانه آقای محرمی به پشتوانه آقای سالاری استاندار وقت و عوامل قدرت منتفع از اینجا اجازه تحویل طرح به برنده مزایده را به شهرداری ندادند. متأسفانه زمانی که آقای فتح الهی فرماندار تالش بود یک حکم غیرقانونی به آقای محرمی که کارگر شهرداری بود به عنوان مدیر طرح داده بود. یعنی فرماندار وقت تالش در اقدامی غیرقانونی برای کارگر شهرداری حکم مسئولیت زده بود. فرماندار که نمی‌تواند برای کارگر شهرداری حکم بزند.
وی افزود: آن‌ها به صورت غیرقانونی از ابتدای جاده طناب زدند و میلیاردها تومان پول گرفتند و معلوم نیست این پول در کجا هزینه شده است. این‌ها هنوز هیچ گزارشی نداده نداده‌اند. از زمانی که دیوان محاسبات ورود کرده است آن‌ها طناب را جمع کرده‌اند و حالا آقای فتح الهی باید درباره خرج کرد این پول پاسخ بدهد که بر اساس چه قانونی این پول را گرفته و چقدر گرفته و در کجا هزینه کرده است.
🔹 نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال ادامه داد: وقتی حکم دیوان عدالت صادر شد معاون وزیر کشور یک بار برای استاندار وقت نامه زد که شما دراین جریان دخالت نکنید و اجازه بدهید طرح واگذار شود اما آقای سالاری باز هم از مافیای طرح ساحلی گیسوم حمایت کرد ضمن اینکه مقامات از جمله وزیر کشور با خانواده خود در طرح گیسوم رفت و آمد می‌کنند و در واقع در این طرح منتفع هستند و این جریان هم نمی‌تواند در تأخیر در واگذاری طرح بی تأثیر بوده باشد.

بخش اول این مصاحبه را از اینجا ببینید


يک ديدگاه

  1. omidpirzad گفت:

    خب عرضه داری برو تو مجلس پشت تریبون این حرفارو با مدرک و سند بزن پدر وزیرو در بیار اینجا حرف زدن و شلوغکاری که فایده نداره