شنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ , 27 July 2024

تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۹۸
ساعت انتشار : ۲:۰۶ ب.ظ
چاپ مطلب
اظهار نظر دبیر حزب مردمسالاری گیلان درباره انتخاب هیئت اجرایی انتخابات در ماسال و شاندرمن؛

ارسال لیست از سوی سرپرست فرمانداری ماسال کار بسیار غلطی است!

دبیر حزب مردمسالاری گیلان گفت: بنده درباره ارسال لیست هیئت اجرایی مطالبی را شنیده‌ام و شواهد و قراین نشان می‌دهد که چنین لیستی ارسال شده است و این کار، یک اقدام بسیار غلطی است.

#کمال_لشگری در گفتگو با خبرنگار #ماسال‌نیوز درباره ارسال لیست هیأت اجرایی انتخابات در شهرستان ماسال به استان اظهار داشت: از زمانی که به سن رأی دادن رسیدم در زمان انتخابات همه فرماندارها از همه احزاب، گروه‌ها و ان جی اوها لیست می‌گرفتند و مشورت می‌کردند و از بین این‌ها نفراتی را انتخاب می‌کردند و بعد این لیست را به هیئت نظارت می‌دادند تا مورد تأیید قرار گیرد و از بین کسانی که مورد تأیید قرار می‌گرفتند انتخابات صورت می‌گرفت و هیئت اجرایی انتخاب می‌شد.

🔹وی افزود: برای دادن لیست ابتدا باید حکم رئیس ستاد انتخابات برای سرپرست فرمانداری ماسال صادر شده باشد. اگر چنین حکمی صادر نشده باشد آقای صفری نمی‌تواند لیست هیئت اجرایی تهیه کند. ضمن اینکه فکر نمی‌کنم چنین حکمی صادر شود چون در آینده‌ای نزدیک برای شهرستان ماسال فرماندار معرفی خواهد شد.

🔹دبیر حزب مردم‌سالاری گیلان گفت: استاندار گیلان قطعاً با در نظر گرفتن جمیع جهات یک نفر را انتخاب خواهد کرد و فعلاً اسامی زیادی مطرح است ولی نمی‌توان کسی را به عنوان گزینه نام برد.

🔹لشگری ادامه داد: بنده درباره ارسال لیست هیئت اجرایی مطالبی را شنیده‌ام و شواهد و قراین نشان می‌دهد که چنین لیستی ارسال شده است و این کار، یک اقدام بسیار غلطی است و این نادیده گرفتن افکار عمومی شهرستان، احزاب، جناح‌ها و نادیده گرفتن فعالان سیاسی شهرستان و بزرگان شهرستان است که سالیان سال هیئت اجرایی بوده‌اند. ما خودمان هیئت اجرایی نبوده‌ایم و درخواستی هم نداریم و حتی اگر ما را معرفی کنند چنین مسئولیتی را نمی‌پذیریم.

🔹وی تأکید کرد: اگر لیستی ارسال شده باشد آن شخص از روی نادانی و نابخردی و از روی ندانستن وارد بازی‌ای شده است که جمع کردن آن بسیار سخت خواهد بود و کسانی که اسامی آن‌ها نوشته شده است همه به خاطر این ندانم کاری می‌سوزند.


ویژه ها