شنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ , 27 July 2024

تاریخ انتشار : ۰۵ دی ۹۸
ساعت انتشار : ۲:۵۱ ب.ظ
چاپ مطلب
معاون فرماندار ماسال:

آتش‌سوزی‌ جنگل‌های ماسال عمدی است

جعفر صفری معاون فرماندار ماسال در خصوص آتش‌سوزی‌های شب گذشته و صبح امروز جنگل‌های شاندرمن گفت: این آتش‌سوزی توسط عامل انسانی رخ داده و از شواهد چنین بر می‌آید آتش‌سوزی‌ها #عمدی و سریالی است.

به گزارش ماسال نیوز، جعفر صفری معاون فرماندار ماسال در خصوص آتش‌سوزی‌های شب گذشته و صبح امروز جنگل‌های شاندرمن گفت: این آتش‌سوزی توسط عامل انسانی رخ داده و از شواهد چنین بر می‌آید آتش‌سوزی‌ها #عمدی و سریالی است. از شب سه‌شنبه تا صبح امروز در سه نقطه مختلف آتش‌سوزی شروع شد که با تلاش‌های آتش‌نشانی شهرداری‌های ماسال و شاندرمن، سپاه و بسیج، منابع طبیعی و نیروهای مردمی روند اطفای حریق ادامه دارد.

🚫 وی افزود: از صبح امروز دوباره آتش‌سوزی‌ها شدت گرفته و گسترده‌تر شده است و سه منطقه دچار حریق شامل روستاهای امبرادول لچور، طالب‌دره و گرده‌پشت که آتش در آن‌ها مهار شده بود دوباره دچار حریق شده‌اند.

♦️صفری ادامه داد: گروه‌های امدادی در حوالی این منطقه حضور دارند و در کنار آتش‌نشانان و مردم در حال تلاش برای مهار و اطفای حریق هستند. / صریح خبر


يک ديدگاه

  1. لیثی حبیبی - م. تلنگر گفت:

    با دو پست در وبگاه های «جنگل مظلوم» و «دریای تالش» به روزم.*
    * دریای خزر بر عکس تصور ایرانیان، چهار نام دارد؛ که نام تالشی آن به فراموشی سپرده شده. تالش دولاو = آب ژرف تالش = دریای تالش.
    یکی از کهن ترین میدان های چوگان در اَسپَه ریسَه ی شهرستان ماسال واقع است، ولی محقق مرکز نشین حتی نام آن را نشنیده! زیرا تالش ها به جای کاوش و معرفی فرهنگ کهن خود، در جا های دیگری مشغول می باشند!
    jangalemazlum.blogfa.com
    talshdulav.blogfa.com

ویژه ها