شنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ , 27 July 2024

تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۹۸
ساعت انتشار : ۲:۰۰ ب.ظ
چاپ مطلب
در گفتگویی؛

یک سرپرستار بیمارستان رازی رشت از کمبود تجهیزات اولیه در این بیمارستان می گوید

سرپرستار یکی از بخش‌های بیمارستان رازی رشت از کمبود امکانات اولیه می گوید.

به گزارش ماسال نیوز؛ سرپرستار یکی از بخش‌های بیمارستان رازی رشت از کمبود امکانات اولیه مثل لباس، ماسک و … می گوید:

 

دانلود


2 ديدگاه

  1. لیثی حبیبی - م. تلنگر گفت:

    تالش ها و همه ی ایرانیان میهن دوست، من لیثی حبیبی – م. تلنگر، هژدمین سال است که زیر شکنجه های شبانه روزی روانی سازمان امنیت آلمان و انگلیس می باشم. تا این لحظه برای اینکه به میهن خود خیانت نکنم، یک تنه بی هیچ یاوری مقاومت کرده ام، و در جوانی یک شبه پیر شدن را دیده ام. سال ها صبر کردم تا دریابند آدرس را عوضی آمده اند؛ ولی هر بار فشار را بیشتر و بیشتر کردند. پس بناچار برای اینکه مزدور بیگانگان نشوم، از امروز در وبلاگ زَرتَشت(خورشید) به افشاگری پرداخته ام و هر روز با پست هایی جدید ادامه می دهم. و اگر یک روز ادامه ندادم، بدانید که بلایی به سرم آورده اند.
    در ضمن مردی بسیار قوی هستم و هیچ بیماری ای که باعث مرگ من شود ندارم، گرچه موهای بسیار پرپشت مجعد مرا در مدتی کوتاه سفید کردند و ریخت؛ موهایی که نمی توانستم بر آن ها شانه بزنم؛ حتی نمی شد بورس زد؛ فقط در حمام می توانستم بورس بکشم. آن مو های را نابود کردند؛ دندان هایم را نابود کردند و هزار بلا بر سرم آوردند، ولی هنوز قوی و پر انرزی می باشم. و تصمیم نهایی خود را گرفته ام؛ در هیچ حالی به میهن خود خیانت نکنم. ولی آن ها دارند می گویند تا به جاسوسی تن در ندهی، رهایت نمی کنیم.
    اینک به کمک همه ی انسان دوستان و ایران دوستان ایران و و جهان احتیاج فوری دارم. ای کسانی که هنوز اثری از انسانیت و ایرانیت در وجود شما مانده برجای، به کمک من و کودک به گروگان گرفته شده ی من بشتابید.
    در ضمن جاسوسان نفوذی انگلیس در انگلیس و تهران دارند یک جاسوس بسیار خطرناک و حرفه ای انگلیس را به مرخصی می فرستند تا بعد فراری دهند؛ با من همراه شوید تا از این حرکت ضد میهنی جلوگیری نمایم.
    باقی سخن ها را هر روز در پست های جدید در زَرتَشت(خورشید) بخوانید.
    نشانی: zartasht.blogfa.com

  2. لیثی حبیبی - م. تلنگر گفت:

    نامه ی سردبیر سایت «عصر ایران» به آقای رییس جمهور را در وبگاهِ «روشن سخن» بخوانید.
    نشانی: zartasht.blogfa.com

ویژه ها