شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۳ , 06 July 2024

تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۹۹
ساعت انتشار : ۱۰:۳۶ ب.ظ
چاپ مطلب
امام جمعه ماسال خطاب به مسئولان:

کسی حرف‌های مردم را نمی‌شنود؟ چرا پشت گوش می‌اندازید؟!

امام جمعه ماسال گفت: همین‌جا در شهرستان ماسال من چندین بار تأکید کردم سرعت‌گیرهای شما سرعت‌گیر نیست سکوی پرتاب است به داد مردم بیچاره برسید. کسی حرف‌های مردم را نمی‌شنود؟ چرا پشت گوش می‌اندازید؟

به گزارش ماسال نیوز؛ حجت‌الاسلام سید هادی موسوی امام جمعه شهرستان ماسال در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به اوصاف متقین در قرآن کریم گفت: متقین در خوشی‌ها و گرفتاری‌ها همیشه انفاق می‌کنند و خشم‌شان را فرو می‌برند و از خطاهای مردم در می‌گذرند.

امام جمعه ماسال زنده داشتن یاد خدا در دل را دیگر ویژگی متقین در قرآن دانست و افزود: متقین اهل استغفارند و بر اشتباهاتشان پافشاری نمی‌کنند و اهل عمل هستند.

حجت‌الاسلام موسوی زکات را راهی برای توزیع عادلانه ثروت برشمرد و تأکید کرد: اگرچه معیشت مقداری سخت شده اما چقدر خوب است شادی‌هایمان را تقسیم کنیم و با شرکت در جشن نیکوکاری با عزیزانمان در کمیته امداد همکاری کنیم.

وی افزود: تفکر اسلامی می‌گوید آنچه انفاق می‌شود می‌ماند و ماندگار است.

خطیب نماز جمعه ماسال ضمن گرامیداشت روز امور تربیتی و تسلیت سالروز وفات حضرت زینب (س) خاطرنشان کرد: روز حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان را در پیش داریم اما آنچه ما نمی‌بینیم حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان است.

وی افزود: افزایش قیمت‌های سرسام‌آور مرغ و گوشت و تخم مرغ و خیار و ملزومات دیگر مردم، حمایت از حقوق مصرف‌کننده است؟

حجت‌الاسلام موسوی با انتقاد از عملکرد دولت در کنترل قیمت‌ها عنوان کرد: مگر می‌شود ارز ۴۲۰۰ تومانی را اختصاص بدهید بعد اوضاع روغن این‌طور باشد؟ حضرت آقا فرمودند علاج تمام مشکلات نگاه به درون است اما عده‌ای نگاه می‌کنند ببینند برجام چه می‌شود.

وی ادامه داد: همین‌جا در شهرستان ماسال من چندین بار تأکید کردم سرعت‌گیرهای شما سرعت‌گیر نیست سکوی پرتاب است به داد مردم بیچاره برسید. کسی حرف‌های مردم را نمی‌شنود؟ چرا پشت گوش می‌اندازید؟

امام جمعه ماسال با اشاره به هفته احسان و نیکوکاری گفت: ۴۳۰۰ خانوار را همین کمیته امداد شهرستان ما تحت پوشش دارد. این جدای از بهزیستی و سازمان‌های مردم نهاد است.

حجت‌الاسلام موسوی ادامه داد: در شهرستان ماسال ۱۳۰ یتیم، ۱۰۳ بیمار لاعلاج، ۲۲ بیمار خاص و ۸۰ بیمار زمین‌گیر تحت پوشش کمیته امداد ماسال است.

وی افزود: کمیته امداد ماسال تاکنون توانسته ۵۲ مورد جهیزیه اهدا کند که ادامه این روند نیازمند مساعدت ماست.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با اعضای مجلس خبرگان گفت: رهبری در این دیار تأکید کردند که ما به دنبال سلاح هسته‌ای نیستیم چون دین و اعتقادات به ما چنین اجازه‌ای نمی‌دهد.


ویژه ها