شنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ , 27 July 2024

تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۰۰
ساعت انتشار : ۳:۱۷ ب.ظ
چاپ مطلب
مسئول مرکز اپلیکیشن و بازی سازمان فضای مجازی سراج گیلان:

ماراتن مجازی «کوچک جنگلی» برگزار می‌شود

مسئول مرکز اپلیکیشن و بازی سازمان فضای مجازی سراج استان گیلان از برگزاری اولین دوره ماراتُن آموزشی - رقابتی «کوچک جنگلی» توسط این مرکز خبر داد.

به گزارش ماسال نیوز؛ حسین سبزه چین، مسئول مرکز اپلیکیشن و بازی سازمان فضای مجازی سراج استان گیلان، در گفتگو با خبرنگاران ضمن گرامیداشت یکصدمین سالگرد شهادت میرزاکوچک‌ جنگلی اظهار داشت: به مناسبت یکصدمین سالگرد شهادت میرزاکوچک‌، اولین مارتُن آموزشی – رقابتی «کوچک جنگلی» با اهدای جوایز نفیس برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه برای شرکت در این مسابقات نیاز به دانش فنی نیست افزود: شرکت کنندگان در این دوره ضمن یک دوره آموزشی ۷۰ دقیقه ای با شیوه و قالب تولید بازی تعاملی آشنا و توانایی تولید این محصول را فرا خواهند گرفت.

سبزه چین در ادامه افرود: ۳۰ آذر ماه آخرین مهلت ثبت نام برای شرکت در این مسابقات است.

سبزه چین ادامه داد: آخرین مهلت ارسال آثار تولید شده توسط شرکت کنندگان ۳۰ دی ماه امسال است.

به گفته مسئول مرکز اپلیکیشن و بازی سازمان فضای مجازی سراج گیلان، نفر اول این ماراتن، یک میلیون و پانصد هزار تومان، نفر دوم، یک میلیون تومان، نفر سوم، ۷۰۰ هزار تومان، نفر چهارم، ۲۰۰ هزار تومان جایزه می‌گیرند و ۵ جایزه ۱۰۰ هزار تومانی هم به نفرات بعدی اهدا خواهد شد.

سبزه چین در پایان گفت: علاقمندان و ارادتمندان به میرزا کوچک‌خان جنگلی می توانند جهت ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر به نشانی shetab.info مراجعه کنند.


ویژه ها