شنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ , 27 July 2024

تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۰۰
ساعت انتشار : ۸:۴۸ ق.ظ
چاپ مطلب

ایست‌های قلبی مشکوک!

هفته نامه راه 57 در شماره جدید خود به موضوع ایست های قلبی مشکوک در هفته چند روز انتهایی ماه بهمن پرداخت.

به گزارش ماسال نیوز؛ هفته نامه راه ۵۷ در شماره جدید خود به موضوع ایست های قلبی مشکوک در هفته چند روز انتهایی ماه بهمن پرداخت نوشت:

علیرضا عالی مراد، بخشدار بخش دره رود شهرستان انگوت ۲۶ بهمن ماه، بعد از سخنرانی و ارایه گزارش مشکلات منطقه در قالب میز خدمت به اسماعیلی، نماینده شهرستان های گرمی و انگوت، در اثر ایست قلبی درگذشت.
اسماعیل جبارزاده، استاندار اسبق آذربایجان شرقی، چهارشنبه، ۲۶ بهمن ماه، بر اثر ایست قلبی، درگذشت. اسماعیل جبارزاده (زاده ۱۳۳۹)، معاون سیاسی وزیر کشور در دولت دوازدهم و نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس در ادوار چهارم، پنجم، ششم و هفتم، عضو هیأت رئیسه مجلس ششم و نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس هفتم بود.
سید حسین موسوی، مدیر روابط عمومی پتروشیمی نوری، چهارشنبه ۲۶ بهمن ماه در اثر ایست قلبی دار فانی را وداع گفت.
چهارشنبه ۲۶ بهمن، عباس شاملی مدیرکل سابق روابط عمومی شهرداری تبریز در اثر ایست قلبی درگذشت.
پنجشنبه ۲۷ بهمن ماه، سرپرست معاونت صنایع‌دستی استان فارس از درگذشت احمد ظریف صنایعی، استاد برجسته آینه‌کاری در شیراز، خبر داد .«استاد ظریف در اثر ایست قلبی جان به جان آفرین تسلیم کرد». دوشنبه ۲۹ بهمن، حسن اکبری مرزناک، نویسنده و مترجم قدیمی انقلابی و صاحب کتاب «حجر بن عدی» ۲۹ بهمن ماه، در سن ۸۴ سالگی در اثر ایست قلبی در شهرستان بابل دارفانی را وداع گفت.
این تنها چند مورد از اخبار ایست قلبی برخی شخصیت‌ها در روزهای آخر ماه بهمن است. اخبار ایست قلبی و سکته‌های مغزی جوانان‌ و حتی دانش آموزان هم این روزها بسیار بیشتر از قبل شنیده می‌شود. به نظر می رسد وزارت بهداشت باید درباره این وقایع به جای فرار به جلو، توضیح علمی و قانع کننده به افکار عمومی بدهد و به مردم بگوید.


ویژه ها