شنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ , 27 July 2024

تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۰۱
ساعت انتشار : ۱۲:۱۹ ق.ظ
چاپ مطلب

سارق و مالخر احشام ماسال در دام پلیس 

فرمانده انتظامی شهرستان ماسال گفت: سارق سابقه‌دار احشام و 2 مالخر با هوشیاری پلیس دستگیر و به 5 فقره سرقت اعتراف کردند.

به گزارش ماسال نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ “مجید تقی زاده” در این باره گفت: نقش مردم در پيشگيري از وقوع سرقت را بسيار مهم قلمداد كرد و اظهار داشت: در اين زمينه توجه به هشدارها و توصيه‌هاي پليس مي‌تواند از وقوع بسياري از سرقت‌ها جلوگيري كند.
وی در ادامه افزود: در پي وقوع چند فقره سرقت احشام در سطح شهرستان ماسال، شناسايي و دستگيري سارق يا سارقان به صورت ويژه در دستور کار ماموران اداره مبارزه با سرقت پليس آگاهي این شهرستان قرار گرفت.
فرمانده انتظامی شهرستان ماسال بیان داشت: ماموران آگاهی با انجام تحقيقات همه جانبه و استفاده از شگردهای پلیسی، متهم سابقه دار اين پرونده‌ها را شناسايي و وی را در یکی از روستاهای ماسال دستگیر کردند.
این مقام انتظامی از اعتراف سارق به ۵ فقره سرقت احشام در سطح شهرستان خبر داد و تصریح کرد: همچنین با تلاش صورت گرفته مالخر ۴۵ و ۵۰ ساله اين پرونده‌ها نیز شناسایی و در محل اختفای این افراد ۶ راس گوسفند كشف شد.

يک ديدگاه

  1. لیثی حبیبی - م. تلنگر گفت:

    سلام دوستان
    ماسال فقط سارق و مالخر ندارد؛ انسان های شریف در ماسال ما هنوز فراوانند.* ماسال زبانی دارد که مادر است؛ مادر بسیاری از زبان های جهان است. این سخن بار به وسیله ی این خدمتگزار کوچک فرهنگی به اثبات رسیده. برای اینکه یکبار دیگر این بار ها اثبات شده را ببینید؛ لطفن به پست «جشن تیرگان» وبگاهِ «جهان زبان» رجوع نمایید.

    یکی را همینجا می شکافم تا مشت گردد از خروار.

    * فراوُون = فراوان = فرَ وُون = تا دور دست زینده، بسیار زینده، بسیار حضور دارنده.
    واژه ی وُونَه(تالشی ماسالی) و وُونُونگ(آلمانی) به معنی زیستگاه است. همینک آلمانی ها آن را برای آپارتمان بکار می برند.

ویژه ها