شنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ , 27 July 2024

تاریخ انتشار : ۱۱ شهریور ۰۱
ساعت انتشار : ۱۱:۵۲ ق.ظ
چاپ مطلب

به نام پدر/برگزاری مراسم بزرگداشت شهدای دولت،شهیدان رجایی و باهنر و نیز شهدای کارمند ماسال

مراسم بزرگداشت شهدای دولت،شهیدان رجایی و باهنر و نیز شهدای کارمند شهرستان ماسال با حضو دکتر خیرخواه فرزند شهید والامقام خیرخواه اولین بخشدار ماسال وشاندرمن و مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری، مهندس گیل چالانی فرماندار ماسال ، حجت الاسلام سید هادی موسوی امام جمعه و جمعی از مسئولان،مدیران و کارکنان ادارات و آحاد ملت شریف و شهید پرور شهرستان ماسال در مسجد جامع شهرستان برگزار شد.

به نام پدر/برگزاری مراسم بزرگداشت شهدای دولت،شهیدان رجایی و باهنر و نیز شهدای کارمند ماسال

به گزارش ماسال نیوز؛مراسم بزرگداشت شهدای دولت،شهیدان رجایی و باهنر و نیز شهدای کارمند شهرستان ماسال با حضو دکتر خیرخواه فرزند شهید والامقام خیرخواه اولین بخشدار ماسال وشاندرمن و مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری، مهندس گیل چالانی فرماندار ماسال ، حجت الاسلام سید هادی موسوی امام جمعه و جمعی از مسئولان،مدیران و کارکنان ادارات و آحاد ملت شریف و شهید پرور شهرستان ماسال در مسجد جامع شهرستان برگزار شد.

در این مراسم دکتر خیرخواه اخلاق مداری و پایبندی به ارزش های انقلاب و نظام  را از ویژگی های اصلی شهدا، بالاخص شهید خیرخواه دانست و افزود:ما مسئولین به این شهدا بدهکاریم و باید در راستای تحقق اهداف و آرمانهای شهدا گام برداریم.

فرزند شهید خیرخواه به بازگویی خاطرات خود، زمانی که همراه با پدر شهید خود شهید والامقام خیرخواه که در کسوت بخشداری در سطح شهرستان با حضور میدانی در صدد تحقق اهداف نظام و محرومیت زدایی بودند پرداخت و بیان نمود: شهید خیرخواه اولین بخشدار بخش ماسال و شاندرمن بعد از انقلاب بود ‌و  تحرکات انقلابی و حمایت های خود را از سال ۱۳۴۲ با لبیک  گویی به امام عظیم الشان آغاز کرد و در استواری در راه انقلاب توسط گروهک های منافقین در شهرستان به شهادت نائل آمد.

وی از مسئولین خواست در راستای اعتلای فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تلاش مضاعفی را داشته باشند. 

در‌پایان مراسم توسط فرماندار و مسئولین شهرستان ماسال از فرزندان شهید خیرخواه (اولین بخشدار ماسال وشاندرمن) در شهرستان با اهداء لوح سپاس و هدایای نفیس تجلیل و نیز از فرزندان گرانقدر شهدای کارمند شهرستان، شهید والامقام بیژن روشن، شهید یعقوب دولتی، شهید کریم رمضانی، شهید بیت الله شیرزاد وشهید اردشیر محمدی نیز تجلیل به عمل آوردند.


يک ديدگاه

  1. سجاد حسینی گفت:

    سلام و درود وقتتون بخیر
    بنده از دوستان قدیمی آقای محسن سعدی هستم، متاسفانه شماره ایشان از روی گوشیم پاک شده، لطف میکنید شماره ایشان را برایم ایمیل کنید؟
    بنده غرب کشور هستم و دسترسی حضوری ندارم به ایشان
    سپاس

ویژه ها