جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ , 05 July 2024

تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۰۳
ساعت انتشار : ۱۲:۲۰ ب.ظ
چاپ مطلب

خدمات دولت آیت‌الله رئیسی به فوتبال گیلان در حوزه زیرساخت

روزی تمامی تیم های فوتبال ملوان، داماش، سپیدرود، چوکای تالش، شهرداری آستارا ، بانوان ملوان و شهرداری فومن چون ورزشگاه برای میزبانی نداشتند در ورزشگاه سردار جنگل رشت به مصاف حریفان می رفتند اما الان همه در شهر خود بازی می کنند.

به گزارش ماسال نیوز، نکته قابل تأمل و توجه در حوزه فوتبال در گیلان اینکه قبل از دولت آیت‌الله رییسی تقریبا همه ورزشگاه‌های مربوط به مسابقات لیگ برتر، لیگ یک و دو کشوری استان تعطیل شده بودند؛ به نحوی که حتی شهرداری آستارا بازی‌های خانگی خود را در ورزشگاه سردار جنگل رشت برگزار می‌کرد. این وضعیت درباره زمین چوکای تالش، ملوان بندر انزلی و شهرداری فومن و حتی ورزشگاه عضدی هم صدق می‌کرد.

یعنی ملوان بندر انزلی، سپیدرود، داماش و چوکای تالش و فومن در کنار تیم بانوان ملوان هم زمین مناسب برای میزبانی از مسابقات را نداشتند و باید در چمن مصنوعی ورزشگاه سردار جنگل بازی می‌کردند که به لطف حمایت دولت سیزدهم، وزارت ورزش و تلاش مدیران استانی از جمله جهانبخش آرمان، مدیرکل فعلی ورزش و جوانان گیلان تمام ورزشگاه‌های ذکر شده امروز در دست بهره‌برداری هستند.

در ورزش گیلان از ابتدای دولت شهید ایت الله رییسی هم ۶۰ سالن ورزشی تعمیر، تجهیز و نوسازی شد ، ۲۹ مکان ورزشی دیگر به بهره برداری رسید و ۸ استخرتعطیل شده، در شهرهای مختلف استان، دوباره راه اندازی شد تا مردم بتوانند از آن استفاده کنند.


ویژه ها