جمعه ۲۷ مهر ۱۴۰۳ , 18 October 2024

تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۹۶
ساعت انتشار : ۱۲:۴۴ ق.ظ
چاپ مطلب

آزمونی جالب در ماسال به مناسبت هفته پدافند غیرعامل!

از میان 13 نانوانی بررسی شده توسط خبرنگار ماسال نیوز در سطح شهر شاندرمن، تنها 6 نانوایی مشغول به فعالیت بوده و امکانات ارائه نان به مردم در شرایط قطعی برق را داشتند.

به گزارش ماسال نیوز؛ در حالی که در هفته پدافند غیرعامل مسئولین شهرستان ماسال با برگزاری جلسات مختلف و مانور در مدارس و نانوایی ها از آمادگی برای شرایط بحرانی سخن می گویند، عصر دو شنبه با قطعی چند ساعته برق در بازار شاندرمن، تعداد زیادی از نانوایی ها به علت عدم آمادگی برای پخت نان بدون وجود برق، تعطیل بودند.

عصر دیروز (دوشنبه) از میان ۱۳ نانوانی بررسی شده توسط خبرنگار ماسال نیوز در سطح شهر شاندرمن، تنها ۶ نانوایی مشغول به فعالیت بوده و امکانات ارائه نان به مردم در شرایط قطعی برق را داشتند.

شرایط مشابهی در روستاهایی که با قطعی برق مواجه بودند رخ داد.

 

این اتفاقات در حالی است که قربان خوشحال معاون فرماندار ماسال ۲۹ مهر سال جاری در جلسه ستاد پدافند غیر عامل شهرستان ماسال، گفت: با توجه به حساسیت و اهمیت نان به عنوان قوت غالب اقشار جامعه، این موضوع باید جزء برنامه های اصلی ستاد پدافند غیر عامل قرار بگیرد.

ششم آبان یعنی تنها ۳ روز پیش هم پرتال خبری فرمانداری ماسال از برگزاری برگزاری مانور قطع گاز نانوایی های دوگانه سوز ماسال خبر داده بود.

 

انتهای پیام /