شنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ , 27 July 2024

تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۹۴
ساعت انتشار : ۵:۳۳ ب.ظ
چاپ مطلب
مسئولان فقط بازدید کرده اند/

تصاویر خیابان کارون در دران شاندرمن

اهالی خیابان کارون در روستای دران شاندرمن از وضعیت تاسف بار این خیابان گلایه کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ماسال، خیابان کارون در روستای دران ارتباط بین بیش از ۳۰ خانوار روستای دران و تعداد زیادی از اهالی ظفر محله را به جاده اصلی امام زاده شفیع به شاندرمن برقرار می کند.

وضعیت بسیار بد این جاده و بلند شدن گرد و خاک در ایام تابستان و گل و لای شدن آن در ایام پاییز و زمستان موجب به دردسر انداختن اهالی این محل شده است.

کوروش خسارزاده ای از اهالی این خیابان در همین رابطه به خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی ماسال اظهار داشت: تاکنون برای رفع مشکل این جاده از طریق بخشداری، فرمانداری و اداره راه و شهرسازی پیگیری های مکتوب و شفاهی انجام داده اند و علی رغم وعده مسئولان تاکنون برای آسفالت جاده اقدامی صورت نگرفته است.

وی افزود: این خیابان مشکلی برای عقب نشینی اهالی ندارد و همه مردم تمایل به این کار دارند اما متأسفانه اراده لازم از سوی مسئولان وجود ندارد.

خسارزاده ای تأکید کرد: فرماندار شهرستان، بخشدار سابق و بخشدار فعلی شاندرمن و دیگر مسئولان شهرستان از این خیابان بازدید کرده اند اما این بازدیدها فایده ای نداشته است.

یکی دیگر از اهالی روستا نیز به ماسال نیوز گفت: در سفر اخیر ریاست محترم جمهوری به استان گیلان از طریق سامانه ۱۱۱ و همچنین از طریق نامه درخواستی برای رسیدگی به وضعیت جاده داشته ایم که پیگیری هایی از طریق اداره راه و شهرسازی صورت گرفت اما متأسفانه به سرانجام نرسید.

انتهای پیام/


2 ديدگاه

  1. شبدر گفت:

    سلام
    این خیابان کارون طبق اسمش باید ایجوری باشه/////////////////////////////

ویژه ها