شنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ , 27 July 2024

تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۹۱
ساعت انتشار : ۱۲:۵۱ ب.ظ
چاپ مطلب

مخالفت چهار نماينده گيلان با ابقاء رئيس سازمان جهاد كشاورزي گيلان

ماسال نيوز:  ۹ تن از نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی با امضای نامه‌ای، عملکرد مدیریت سازمان جهاد کشاورزی گیلان را تأیید و از وزیر جهاد کشاورزی درخواست ابقای وی را نمودند! محمود شكري نماينده مردم تالش،  رضوانشهر و ماسال در مجلس شوراي اسلامي از موافقان ابقاي رئيس جهاد استان مي باشد

ماسال نيوز:  ۹ تن از نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی با امضای نامه‌ای، عملکرد مدیریت سازمان جهاد کشاورزی گیلان را تأیید و از وزیر جهاد کشاورزی درخواست ابقای وی را نمودند! محمود شكري نماينده مردم تالش،  رضوانشهر و ماسال در مجلس شوراي اسلامي از موافقان ابقاي رئيس جهاد استان مي باشد

ماسال نيوز سازمان جهاد كشاورزي استان گيلان

به گزارش پايگاه خبري و تحليلي ماسال به نقل از شاهد شمال، جبار کوچکی‌نژاد (نماینده رشت) و حسن خسته‌بند (نماینده بندر انزلی) هفته گذشته با تهیه متن پیش‌نویس این نامه، از سایر نمایندگان استان درخواست حمایت نمودند که در نهایت ناصر عاشوری (نماینده فومن و شفت)، محمدحسین قربانی (نماینده آستانه اشرفیه و بندر کیاشهر)، مهرداد بائوج لاهوتی (نماینده لنگرود)، صفر نعیمی رز (نماینده آستارا)، محمود شکری (نماینده تالش، ماسال و رضوانشهر)، حمیدرضا خصوصی (نماینده صومعه‌سرا) و عطاء‌الله حکیمی (نماینده رودبار) آن را امضاء نمودند.

محمدمهدی رهبری (نماینده رودسر و املش)، ایرج ندیمی (نماینده لاهیجان و سیاهکل) و غلامعلی جعفرزاده (نماینده رشت) به‌دلیل دریافت شکایات متعدد از کشاورزان، نگرانی شدید از بخش مدیریتی جهاد کشاورزی و درخواست اصلاح وضعیت استان از امضای آن خودداری و حسن تأمینی (نماینده رشت) نیز امضای خود را پس گرفت.

شایان ذکر است، بزرگترین آفت استان گیلان سوء مدیریت در حوزه‌های مختلف اجرایی، به‌خصوص بخش کشاورزی است که با مراجعه به هر روستا و هر کشاورزی، موضوع مصاحبه‌های خلاف واقع و طرح مباحث غیرکارشناسی و عدم طرح مشکلات کشاورزان و بدتر از همه، کتمان مشکلات کشاورزی از سوی مدیر فعلی سازمان جهاد کشاورزی گیلان موجب دغدغه اصلی کشاورزان زحمتکش شده است.

هنوز بلاتکلیفی خرید تضمینی برنج گوهر و نابسامانی توزیع کود شیمیایی از ذهن‌ها و دل‌ها پاک نشده که دو نماینده دارای مدرک تحصیلی کشاورزی(!) که در کمیسیونی غیر از کمیسیون کشاورزی مشغول فعالیت می‌باشند، تشخیص داده‌اند که در این بخش (کشاورزی) هیچ‌گونه مشکلی وجود نداشته و فقط صرفاً کشاورزان خوشی زیر دل‌شان را زده است که این‌همه گله و ناراحتی می‌کنند.

قطعاً عملکرد نمایندگان گیلان مدنظر مردم شریف استان از حیث پیگیری مشکلات آنان خواهد بود و به‌عنوان کارنامه نمایندگی در اذهان آنان ثبت خواهد شد.

شايان ذكر است كه در شهرستان ماسال در بخش كشاورزي نارضايتي گسترده از مديريت جهاد استان مبني بر توزيع بدور نامناسب برنج وجود دارد و اخيرا نيز محمود شكري، نماينده مردم تالش، ضوانشهر و ماسال در مجلس شوراي اسلامي در برخي پايگاه هاي خبري شهرستان متهم به سكوت و بي طرفي در مسائل جاري در مجلس شوراي اسلامي شده است.

 

تاريخ انتشار سه شنبه هفتم آذر ماه هزار و سيصد و نود و يك

 

لينك هاي مرتبط:

كشاورزان در فروش شلتوك مشكلي ندارند

 برنج گوهر و نارضایتی گسترده کشاورزان

كاهش قيمت شالي و دردسر تكراري كشاورزان

حمله كرم برگخوار و چاره اي كه انديشيده نشد

گيلان حتي يك نماينده در كميسيون كشاورزي مجلس ندارد

 

 


ویژه ها